TNPH1136
Naprawa płyty głównej Panasonic TNPH1136 do chassis LA59
Oznaczenia: TNPH1136 TXN/A1KBVB TXN/A1VYVE TXN/A1WCVE TXN/A1KCVB TXN/A1VZVE TXN/A1WDVE
Modele TV: TX-55CR730B TX-55CR730E TX-55CRW734 TX-65CR730B TX-65CR730E TX-65CRW734
Objawy: Tylko czerwona dioda, tylko zielona dioda, tylko logo Panasonic, restart podczas startu, czerwona dioda miga 3x, czerwona dioda miga 5x, czerwona dioda miga 6x, czerwona dioda miga 10x, czerwona dioda miga 13x, martwy
Standardowa naprawa przywraca pełną sprawność płyty głównej (w tym działanie Netflix oraz CI, również przy wymianie pamięci na nową) i uwzględnia ona ewentualną wymianę procesora.
Po naprawie, działanie każdej płyty jest sprawdzane (płyty są podłączane do telewizora w serwisie).
Gwarancja na naprawę: 6 miesięcy/12 miesięcy*
Czas naprawy: 3-10 dni
Wszystkie podane ceny są cenami brutto
Cena standardowa (na górze strony oraz w koszyku jako Suma) może ulec zmianie tylko ze względu na zaakceptowany przez zamawiającego ew. dodatkowy koszt.
W przypadku martwej pamięci EMMC (brak możliwości odczytania danych przez standardowy programator), wszystkie klucze zostaną wygenerowane na nowo.
Klucze są niezbędne do działania niektórych funkcji (np. złącze CI) i aplikacji (np. Netflix).
Gwarancja jest udzielana na wymienione podzespoły (w tym usługa ich wymiany) na okres 6 miesięcy i można ją bezpłatnie* przedłużyć do 12 miesięcy*
Gwarancji nie podlega:
- ponowne uszkodzenie procesora (np. uszkodzenie procesora przez LAN/HDMI)
- ten sam objaw usterki ale inna przyczyna (nie dotyczy błędnej diagnozy serwisu przy naprawie, dotyczy głównie usterek losowych, które nie są ewidentne) po upłynięciu jednego miesiąca od naprawy
- uszkodzenia mechaniczne (wygięty, zniszczony laminat płyty lub elementy na niej)
- uszkodzenie płyty lub innych podzespołów/taśm przy montażu/demontażu przez klienta
- nieprawidłowe podłączenie płyty (np. nie podłączenie taśm)
- nieprawidłowe korzystanie z telewizora (np. ingerencja w tryb serwisowy)
- moduły ze śladami ingerencji przez klienta po naprawie (np. ślady lutowania)
- usterki spowodowane nieumiejętną naprawą przez klienta lub inną osobę/serwis, której zlecono wcześniej naprawę
* warunki przedłużenia są przekazywane klientowi indywidualnie i nie wiążą się odpłatnością na rzecz serwisu ale wymagają wykonania dodatkowej czynności przez klienta
Kontakt
Pon-Czw: 9:00-17:30 Pt: 9:00-13:30
Adres
