Wykaz usług nieświadczonych przez serwis oraz odpowiedzi na inne pytania klientów:
(lista stworzona na podstawie pytań klientów)
Nie ma możliwości dojazdu do klienta
Nie są sprzedawane same części (w tym ekrany) do telewizorów (to nie jest sklep z częściami do TV)
Nie są naprawiane/sprzedawane piloty do telewizorów (to nie jest sklep z pilotami do TV)
Nie są naprawiane telewizory w ramach gwarancji producenta (to nie jest serwis gwarancyjny)
Nie są naprawiane/sprawdzane telewizory kineskopowe (CRT, z "dużym tyłem")
Nie są naprawiane/sprawdzane/montowane instalacje antenowe/kablowe/satelitarne
Nie są wymieniane same pojedyncze elementy na modułach wg diagnozy klienta (TV/moduły są naprawiane przez serwis albo przez klienta - należy się zdecydować)
Nie są naprawiane listwy LED wymontowane samodzielnie przez klienta
Nie są konfigurowane/montowane nowe telewizory
Serwis nie jest czynny w sobotę/niedzielę
Telefon nie jest odbierany poza godzinami pracy
Serwis nie znajduje się w mieszkaniu/bloku/domu prywatnym/piwnicy/garażu itp. (serwis znajduje się w lokalu w budynku biurowym)
Nie są naprawiane rzeczy inne niż telewizory LCD/LED/OLED (nie, nie są naprawiane sterowniki do bram, pieców gazowych, radia samochodowe itp.)