Wykaz usług nieświadczonych przez serwis oraz odpowiedzi na inne pytania klientów:

(lista stworzona na podstawie pytań klientów)

 

Nie ma możliwości dojazdu do klienta

Nie są sprzedawane same części (w tym ekrany) do telewizorów (to nie jest sklep z częściami do TV)

Nie są naprawiane/sprzedawane piloty do telewizorów (to nie jest sklep z pilotami do TV)

Nie są naprawiane telewizory w ramach gwarancji producenta (to nie jest serwis gwarancyjny)

Nie są naprawiane/sprawdzane telewizory kineskopowe (CRT, z "dużym tyłem")

Nie są naprawiane/sprawdzane/montowane instalacje antenowe/kablowe/satelitarne

Nie są wymieniane same pojedyncze elementy na modułach wg diagnozy klienta (TV/moduły są naprawiane przez serwis albo przez klienta - należy się zdecydować)

Nie są naprawiane listwy LED wymontowane samodzielnie przez klienta

Nie są konfigurowane/montowane nowe telewizory

Serwis nie jest czynny w sobotę/niedzielę

Telefon nie jest odbierany poza godzinami pracy

Serwis nie znajduje się w mieszkaniu/bloku/domu prywatnym/piwnicy/garażu itp. (serwis znajduje się w lokalu w budynku biurowym)

Nie są naprawiane rzeczy inne niż telewizory LCD/LED/OLED (nie, nie są naprawiane sterowniki do bram, pieców gazowych, radia samochodowe itp.)