Naprawa wysyłkowo
Istnieje możliwość naprawy podzespołów wysyłkowo na terenie całej Europy.
Naprawa telewizorów wysyłkowo jest możliwa na terenie Polski.
Wysyłka do serwisu oraz odesłanie jest zawsze na koszt klienta (również w przypadku powtórnej wysyłki/odsyłki). W celu minimalizacji kosztów wysłania TV do serwisu warto skorzystać z serwisu epaka.pl, furgonetka.pl lub podobnego.
Przesyłki źle spakowane (nie w pudełku kartonowym), które mają nieregularne kształty są odsyłane w tym samym opakowaniu - należy liczyć się z dużą opłatą za odesłanie modułu (Poczta Polska dolicza 200% za nieregularny kształt paczki).
Wszystkie przesyłki są ubezpieczone zgodnie z deklaracją klienta - brak deklaracji = brak ubezpieczenia.
W przypadku braku możliwości naprawy modułu nie jest pobierana opłata za sprawdzenie/diagnozę.
Koszt odsyłki:
Odesłanie podzespołu na terenie Polski - Poczta Polska (Paczka+) - 12,50-23 PLN - z reguły 1 dzień
Odesłanie telewizora na terenie Polski - kurier (DPD lub GLS) - 30-70 PLN - z reguły 1 dzień
Odesłanie podzespołu na terenie Europy - kurier (DPD lub GLS) - 14-18 EURO - 2-5 dni
Płatność po naprawie:
Odsyłka za pobraniem
Przedpłata przed odesłaniem (przelew, BLIK, PayPal)
W przypadku braku możliwości naprawy nie jest pobierana opłata za diagnozę
Do przesyłki należy dołączyć następujące informacje:
* model TV
* numer seryjny TV w przypadku modułów do TV Manta, Philips oraz Sharp (ew. zdjęcie tylnej etykiety)
* jaki jest problem, objaw usterki
* adres zwrotny i telefon kontaktowy
* informację o chęci otrzymania faktury/rachunku (należy podać dane oraz adres email do wysyłki dokumentu w postaci elektronicznej)
* w przypadku braku deklaracji otrzymania faktury/rachunku zostanie wystawiony paragon - wówczas otrzymanie faktury nie będzie już możliwe
Adres do wysyłki: