Naprawa wysyłkowo

 

Naprawa podzespołów wysyłkowo jest możliwa na terenie całej Europy

W przypadku braku możliwości naprawy modułu nie jest pobierana opłata za sprawdzenie/diagnozę

Naprawę najlepiej zlecić przez stronę:

Wysyłka do serwisu:

dowolnym kurierem lub z paczkomatu

 wysyłamy na adres:

IMP
ul. Łączyny 2/52/103
02-820 Warszawa
Telefon: 501-251-284
 
lub do paczkomatu:
WAW506M
 

Do przesyłki należy dołączyć tylko numer zamówienia (nie ma potrzeby podawać swoich danych)

Należy wysłać samą płytę (o ile nie jest wskazane inaczej w opisie produktu) w opakowaniu kartonowym (nie w kopercie)

Wysyłka do serwisu oraz odesłanie jest zawsze na koszt klienta - nie jest uwzględniona w cenie naprawy

 

Płatność po naprawie i odsyłka:

Wysyłka za pobraniem (POCZTEX) - od 17zł - z reguły 1 dzień ***

Wysyłka na terenie Europy (DPD/GLS) - od 11,50€ - 2-5 dni

Płatność przed odesłaniem (przelew, BLIK) - tylko po wcześniejszym uzgodnieniu

Płatność Paypal - do ceny zostanie doliczone 4,75% prowizji

 
 
*** najszybszy sposób na otrzymanie modułu, większość modułów jest naprawiana w dniu dotarcia do serwisu i tego samego dnia odsyłana do klienta