Naprawa wysyłkowo
Naprawa podzespołów wysyłkowo jest możliwa na terenie całej Europy
W przypadku braku możliwości naprawy modułu nie jest pobierana opłata za sprawdzenie/diagnozę
Naprawę najlepiej zlecić przez stronę:
Wysyłka do serwisu:
dowolnym kurierem lub z paczkomatu
wysyłamy na adres:
Do przesyłki należy dołączyć tylko numer zamówienia (nie ma potrzeby podawać swoich danych)
Należy wysłać samą płytę (o ile nie jest wskazane inaczej w opisie produktu) w opakowaniu kartonowym (nie w kopercie)
Wysyłka do serwisu oraz odesłanie jest zawsze na koszt klienta - nie jest uwzględniona w cenie naprawy
Płatność po naprawie i odsyłka:
Wysyłka za pobraniem (POCZTEX) - od 17zł - z reguły 1 dzień ***
Wysyłka na terenie Europy (DPD/GLS) - od 11,50€ - 2-5 dni
Płatność przed odesłaniem (przelew, BLIK) - tylko po wcześniejszym uzgodnieniu
Płatność Paypal - do ceny zostanie doliczone 4,75% prowizji