>>> Rabaty obowiązują tylko dla zamówień złożonych przez stronę i realizowanych wysyłkowo na terenie Polski <<<

http://schema.org/InStock

TNPH1119

Marka: Panasonic
Dostępność: dostępny

600zł  500zł

Dostępne warianty

* 1. Forma dostarczenia:
* 5. Informacje dodatkowe (pełny model TV, opis usterki, nr seryjny TV, uwagi):
* 6. Dokument sprzedaży:

Naprawa płyty głównej Panasonic TNPH1119 do chassis LA63

Oznaczenia: TNPH1119 TXN/A1GVVB TXN/A1LRVE TXN/A1GUVB TXN/A1LQVE TXN/A1GTVB TXN/A1QYVE TXN/A1KAVB TXN/A1VXVE TXN/A1JZVB TXN/A1VWVE

Modele TV: TX-50CX802B TX-50CX800E TX-50CXW804 TX-55CX802B TX-55CX800E TX-55CXW804 TX-65CX802B TX-65CX800E TX-65CXW804 TX-55CR852B TX-55CR850E TX-55CRW854 TX-65CR852B TX-65CR850E TX-65CRW854

Objawy: Tylko czerwona dioda, tylko zielona dioda, tylko logo Panasonic, restart podczas startu, czerwona dioda miga 3x, czerwona dioda miga 5x, czerwona dioda miga 6x, czerwona dioda miga 10x, czerwona dioda miga 13x, martwy

Standardowa naprawa przywraca pełną sprawność płyty głównej (w tym działanie Netflix oraz CI, również przy wymianie pamięci na nową) i uwzględnia ona ewentualną wymianę procesora.

 

Po naprawie, działanie każdej płyty jest sprawdzane (płyty są podłączane do telewizora w serwisie).

Gwarancja na naprawę: 6 miesięcy/12 miesięcy*

Czas naprawy: 3-10 dni

 

Wszystkie podane ceny są cenami brutto

Cena standardowa (na górze strony oraz w koszyku jako Suma) może ulec zmianie tylko ze względu na zaakceptowany przez zamawiającego ew. dodatkowy koszt.

W przypadku martwej pamięci EMMC (brak możliwości odczytania danych przez standardowy programator), wszystkie klucze zostaną wygenerowane na nowo.

Klucze są niezbędne do działania niektórych funkcji (np. złącze CI) i aplikacji (np. Netflix).

Gwarancja jest udzielana na wymienione podzespoły (w tym usługa ich wymiany) na okres 6 miesięcy i można ją bezpłatnie* przedłużyć do 12 miesięcy*

Gwarancji nie podlega:

- ponowne uszkodzenie procesora (np. uszkodzenie procesora przez LAN/HDMI)

- ten sam objaw usterki ale inna przyczyna (nie dotyczy błędnej diagnozy serwisu przy naprawie, dotyczy głównie usterek losowych, które nie są ewidentne) po upłynięciu jednego miesiąca od naprawy

- uszkodzenia mechaniczne (wygięty, zniszczony laminat płyty lub elementy na niej)

- uszkodzenie płyty lub innych podzespołów/taśm przy montażu/demontażu przez klienta

- nieprawidłowe podłączenie płyty (np. nie podłączenie taśm)

- nieprawidłowe korzystanie z telewizora (np. ingerencja w tryb serwisowy)

- moduły ze śladami ingerencji przez klienta po naprawie (np. ślady lutowania)

- usterki spowodowane nieumiejętną naprawą przez klienta lub inną osobę/serwis, której zlecono wcześniej naprawę

 

* warunki przedłużenia są przekazywane klientowi indywidualnie i nie wiążą się odpłatnością na rzecz serwisu ale wymagają wykonania dodatkowej czynności przez klienta

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.
Napisz recenzję

Kontakt

Adres

IMP Piotr Godleś
ul. Łączyny 2/52 lokal 103
02-820 Warszawa
 
 
Przed przyjazdem do serwisu należy się zapowiedzieć (umówić) telefonicznie lub mailowo

Opinie

4.9

Naprawa TV
Łączyny 2/52/103, 02-820 Warszawa, Poland

Wystaw opinię

Zapisz
Ustawienia plików cookie
Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu oraz w celach analitycznych.
Zaakceptuj
Odrzuć
Polityka prywatności
serwis-telewizorow.pl
serwis-telewizorow.pl
Zaakceptuj
Odrzuć