>>> Prowadzisz serwis RTV, działasz w branży RTV, jesteś stałym klientem? Zarejestruj się - otrzymasz specjalną ofertę <<<

http://schema.org/InStock

715G6092

Marka: Philips
Dostępność: dostępny

200zł

Dostępne warianty

* 1. Forma dostarczenia:
* 5. Informacje dodatkowe (pełny model TV, opis usterki, nr seryjny TV, uwagi):
* 6. Dokument sprzedaży:

Naprawa płyty głównej Philips 715G6092 do chassis TPN10.1E

Oznaczenia: 715G6092 715G6092-M0D-000-004X 715G6092-M0D-000-004K 715G6092-M0D-000-004N 715G6092-M0G-000-004X 715G6092-M0G-000-004K 715G6092-M0H-000-004X 715G6092-M0H-000-004K 715G6092-M01-001-004X 715G6092-M01-000-004K

Modele TV: 20PFL3108H/12 22PFL3108H/60 24PFL3108H/12 24PFL3108H/60 40PFL3088H/12 40PFL3138H/12 40PFL3148H/12 40PFL3188H/12 42PFL3188H/12 42PFL4398H/12 47PFL3188H/12 47PFL3198H/12 47PFL4398H/12 

Objawy: Tylko logo Philips, restarty, tylko czuwanie, martwy, komunikat CI Plus key Fail...

Standardowa naprawa przywraca pełną sprawność płyty głównej (w tym działanie CI, również przy wymianie pamięci na nową lub wykasowanych kluczach).

 

Po naprawie, działanie każdej płyty jest sprawdzane (płyty są podłączane do telewizora w serwisie).

Gwarancja na naprawę: 6 miesięcy/12 miesięcy*

Czas naprawy: 1h (naprawa standardowa)

 

Wszystkie podane ceny są cenami brutto

Cena standardowa (na górze strony oraz w koszyku jako Suma) może ulec zmianie tylko ze względu na zaakceptowany przez zamawiającego ew. dodatkowy koszt.

Gwarancja jest udzielana na wymienione podzespoły (w tym usługa ich wymiany) na okres 6 miesięcy i można ją bezpłatnie* przedłużyć do 12 miesięcy*

Gwarancji nie podlega:

- ponowne uszkodzenie procesora (np. uszkodzenie procesora przez LAN/HDMI)

- ten sam objaw usterki ale inna przyczyna (nie dotyczy błędnej diagnozy serwisu przy naprawie, dotyczy głównie usterek losowych, które nie są ewidentne) po upłynięciu jednego miesiąca od naprawy

- uszkodzenia mechaniczne (wygięty, zniszczony laminat płyty lub elementy na niej)

- uszkodzenie płyty lub innych podzespołów/taśm przy montażu/demontażu przez klienta

- nieprawidłowe podłączenie płyty (np. nie podłączenie taśm)

- nieprawidłowe korzystanie z telewizora (np. ingerencja w tryb serwisowy)

- moduły ze śladami ingerencji przez klienta po naprawie (np. ślady lutowania)

- usterki spowodowane nieumiejętną naprawą przez klienta lub inną osobę/serwis, której zlecono wcześniej naprawę

 

* warunki przedłużenia są przekazywane klientowi indywidualnie i nie wiążą się odpłatnością na rzecz serwisu ale wymagają wykonania dodatkowej czynności przez klienta

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.
Napisz recenzję

Kontakt

Adres

IMP Piotr Godleś
ul. Łączyny 2/52 lokal 103
02-820 Warszawa
 
 
Przed przyjazdem do serwisu należy się zapowiedzieć (umówić) telefonicznie lub mailowo

Opinie

4.9

Naprawa TV
Łączyny 2/52/103, 02-820 Warszawa, Poland

Wystaw opinię

Zapisz
Ustawienia plików cookie
Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu oraz w celach analitycznych.
Zaakceptuj
Odrzuć
Polityka prywatności
serwis-telewizorow.pl
serwis-telewizorow.pl
Zaakceptuj
Odrzuć