715G5677
Naprawa płyty głównej Philips 715G5677 do chassis TPM10.1E
Oznaczenia: 715G5677 715G5677-M01-000-004K 715G5677-M0F-000-004K 715G5677-M0E-000-004X 715G5677-M0F-000-004K
Modele TV: 46PFL3108H/12 42PFL3108H/12
Objawy: Tylko logo Philips, restarty, tylko czuwanie, martwy, zawiesza się po starcie, nie reaguje na polecenia z pilota
Standardowa naprawa przywraca pełną sprawność płyty głównej (w tym działanie CI oraz Smart).
Po naprawie, działanie każdej płyty jest sprawdzane (płyty są podłączane do telewizora w serwisie).
Gwarancja na naprawę: 6 miesięcy/12 miesięcy*
Czas naprawy: 1h (naprawa standardowa)
Wszystkie podane ceny są cenami brutto
Cena standardowa (na górze strony oraz w koszyku jako Suma) może ulec zmianie tylko ze względu na zaakceptowany przez zamawiającego ew. dodatkowy koszt.
Gwarancja jest udzielana na wymienione podzespoły (w tym usługa ich wymiany) na okres 6 miesięcy i można ją bezpłatnie* przedłużyć do 12 miesięcy*
Gwarancji nie podlega:
- ponowne uszkodzenie procesora (np. uszkodzenie procesora przez LAN/HDMI)
- ten sam objaw usterki ale inna przyczyna (nie dotyczy błędnej diagnozy serwisu przy naprawie, dotyczy głównie usterek losowych, które nie są ewidentne) po upłynięciu jednego miesiąca od naprawy
- uszkodzenia mechaniczne (wygięty, zniszczony laminat płyty lub elementy na niej)
- uszkodzenie płyty lub innych podzespołów/taśm przy montażu/demontażu przez klienta
- nieprawidłowe podłączenie płyty (np. nie podłączenie taśm)
- nieprawidłowe korzystanie z telewizora (np. ingerencja w tryb serwisowy)
- moduły ze śladami ingerencji przez klienta po naprawie (np. ślady lutowania)
- usterki spowodowane nieumiejętną naprawą przez klienta lub inną osobę/serwis, której zlecono wcześniej naprawę
* warunki przedłużenia są przekazywane klientowi indywidualnie i nie wiążą się odpłatnością na rzecz serwisu ale wymagają wykonania dodatkowej czynności przez klienta
Kontakt
Pon-Czw: 9:00-17:30 Pt: 9:00-13:30
Adres
