Wysyłka za pobraniem (POCZTEX) - od 17zł - z reguły 1 dzień ***
Wysyłka na terenie Europy (DPD/GLS) - od 14€ - 2-5 dni
Płatność przed odesłaniem (przelew, BLIK, PayPal) - tylko po wcześniejszym uzgodnieniu
Naprawa płyty głównej Philips 715G5675 do chassis TPM10.1E
Oznaczenia: 715G5675 715G5675-M0F-000-005N 715G5675-M0F-000-005K 715G5675-M01-000-005K 715G5675-M02-000-005N 715G5675-M02-000-005K 715G5675-M02-000-005X
Modele TV: 32PFL3008T/60 32PFL3018T/60 32PFL3078K/1232PFL3078T/12 32PFL3118K/12 32PFL3118T/12 32PFL3158K/12 32PFL4308H/12 32PFL4308K/12 32PFL4308T/12 32PFL4308T/60 32PFL4308H/12 32PFL4308K/12 32PFL4308T/12 32PFL4308T/60 40PFL3078K/12 40PFL3078T/12 40PFL3118K/12 40PFL3118T/12 40PFL4308H/12 40PFL4308K/12 40PFL4308T/12 40PFL4308T/60 42PFL3008T/60 46PFL3008T/60 46PFL4308H/12 46PFL4308K/12 46PFL4308T/12 46PFL4308T/60 55PFL4308H/12 55PFL4308K/12 55PFL4308T/12 55PFL4308T/60 55PFL4508H/12
Objawy: Tylko logo Philips, restarty, tylko czuwanie, martwy, zawiesza się po starcie, nie reaguje na polecenia z pilota
Standardowa naprawa przywraca pełną sprawność płyty głównej (w tym działanie CI oraz Smart).
Po naprawie, działanie każdej płyty jest sprawdzane (płyty są podłączane do telewizora w serwisie).
Gwarancja na naprawę: 6 miesięcy/12 miesięcy*
Czas naprawy: 1h (naprawa standardowa)
Do naprawy należy wysłać samą płytę (bez przewodów, zasilacza, TCON, głowicy itp.)
Wszystkie podane ceny są cenami brutto
Cena standardowa (na górze strony oraz w koszyku jako Suma) może ulec zmianie tylko ze względu na zaakceptowany przez zamawiającego ew. dodatkowy koszt.
Gwarancja jest udzielana na wymienione podzespoły (w tym usługa ich wymiany) na okres 6 miesięcy i można ją bezpłatnie* przedłużyć do 12 miesięcy*
Gwarancji nie podlega:
- ponowne uszkodzenie procesora (np. uszkodzenie procesora przez LAN/HDMI)
- ten sam objaw usterki ale inna przyczyna (nie dotyczy błędnej diagnozy serwisu przy naprawie, dotyczy głównie usterek losowych, które nie są ewidentne) po upłynięciu jednego miesiąca od naprawy
- uszkodzenia mechaniczne (wygięty, zniszczony laminat płyty lub elementy na niej)
- uszkodzenie płyty lub innych podzespołów/taśm przy montażu/demontażu przez klienta
- nieprawidłowe podłączenie płyty (np. nie podłączenie taśm)
- nieprawidłowe korzystanie z telewizora (np. ingerencja w tryb serwisowy)
- moduły ze śladami ingerencji przez klienta po naprawie (np. ślady lutowania)
- usterki spowodowane nieumiejętną naprawą przez klienta lub inną osobę/serwis, której zlecono wcześniej naprawę
* warunki przedłużenia są przekazywane klientowi indywidualnie i nie wiążą się odpłatnością na rzecz serwisu ale wymagają wykonania dodatkowej czynności przez klienta
Podczas składania zamówienia nic się nie płaci - opłata zostanie pobrana przez kuriera po odesłaniu przez serwis naprawionego modułu
Wysyłka za pobraniem (POCZTEX) - od 17zł - z reguły 1 dzień ***
Wysyłka na terenie Europy (DPD/GLS) - od 14€ - 2-5 dni
Płatność przed odesłaniem (przelew, BLIK, PayPal) - tylko po wcześniejszym uzgodnieniu
Kontakt
☏ +48 501 251 284
✆ Napisz na WhatsApp
✉ biuro@serwis-telewizorow.pl
🕒 Pon-Czw: 9:00-17:30 Pt: 9:00-13:30
Adres
Opinie
🥇 Naprawa TV📺
Łączyny 2/52/103, 02-820 Warszawa, Poland