>>> Prowadzisz serwis RTV, działasz w branży RTV, jesteś stałym klientem? Zarejestruj się - otrzymasz specjalną ofertę <<<

http://schema.org/InStock

715G5675

Marka: Philips
Dostępność: dostępny

200zł

Dostępne warianty

* 1. Forma dostarczenia:
* 5. Informacje dodatkowe (pełny model TV, opis usterki, nr seryjny TV, uwagi):
* 6. Dokument sprzedaży:

Naprawa płyty głównej Philips 715G5675 do chassis TPM10.1E

Oznaczenia: 715G5675 715G5675-M0F-000-005N 715G5675-M0F-000-005K 715G5675-M01-000-005K 715G5675-M02-000-005N 715G5675-M02-000-005K 715G5675-M02-000-005X

Modele TV: 32PFL3008T/60 32PFL3018T/60 32PFL3078K/1232PFL3078T/12 32PFL3118K/12 32PFL3118T/12 32PFL3158K/12 32PFL4308H/12 32PFL4308K/12 32PFL4308T/12 32PFL4308T/60 32PFL4308H/12 32PFL4308K/12 32PFL4308T/12 32PFL4308T/60 40PFL3078K/12 40PFL3078T/12 40PFL3118K/12 40PFL3118T/12 40PFL4308H/12 40PFL4308K/12 40PFL4308T/12 40PFL4308T/60 42PFL3008T/60 46PFL3008T/60 46PFL4308H/12 46PFL4308K/12 46PFL4308T/12 46PFL4308T/60 55PFL4308H/12 55PFL4308K/12 55PFL4308T/12 55PFL4308T/60 55PFL4508H/12 

Objawy: Tylko logo Philips, restarty, tylko czuwanie, martwy, zawiesza się po starcie, nie reaguje na polecenia z pilota

Standardowa naprawa przywraca pełną sprawność płyty głównej (w tym działanie CI oraz Smart).

 

Po naprawie, działanie każdej płyty jest sprawdzane (płyty są podłączane do telewizora w serwisie).

Gwarancja na naprawę: 6 miesięcy/12 miesięcy*

Czas naprawy: 1h (naprawa standardowa)

 

Wszystkie podane ceny są cenami brutto

Cena standardowa (na górze strony oraz w koszyku jako Suma) może ulec zmianie tylko ze względu na zaakceptowany przez zamawiającego ew. dodatkowy koszt.

Gwarancja jest udzielana na wymienione podzespoły (w tym usługa ich wymiany) na okres 6 miesięcy i można ją bezpłatnie* przedłużyć do 12 miesięcy*

Gwarancji nie podlega:

- ponowne uszkodzenie procesora (np. uszkodzenie procesora przez LAN/HDMI)

- ten sam objaw usterki ale inna przyczyna (nie dotyczy błędnej diagnozy serwisu przy naprawie, dotyczy głównie usterek losowych, które nie są ewidentne) po upłynięciu jednego miesiąca od naprawy

- uszkodzenia mechaniczne (wygięty, zniszczony laminat płyty lub elementy na niej)

- uszkodzenie płyty lub innych podzespołów/taśm przy montażu/demontażu przez klienta

- nieprawidłowe podłączenie płyty (np. nie podłączenie taśm)

- nieprawidłowe korzystanie z telewizora (np. ingerencja w tryb serwisowy)

- moduły ze śladami ingerencji przez klienta po naprawie (np. ślady lutowania)

- usterki spowodowane nieumiejętną naprawą przez klienta lub inną osobę/serwis, której zlecono wcześniej naprawę

 

* warunki przedłużenia są przekazywane klientowi indywidualnie i nie wiążą się odpłatnością na rzecz serwisu ale wymagają wykonania dodatkowej czynności przez klienta

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.
Napisz recenzję

Kontakt

Adres

IMP Piotr Godleś
ul. Łączyny 2/52 lokal 103
02-820 Warszawa
 
 
Przed przyjazdem do serwisu należy się zapowiedzieć (umówić) telefonicznie lub mailowo

Opinie

4.9

Naprawa TV
Łączyny 2/52/103, 02-820 Warszawa, Poland

Wystaw opinię

Zapisz
Ustawienia plików cookie
Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu oraz w celach analitycznych.
Zaakceptuj
Odrzuć
Polityka prywatności
serwis-telewizorow.pl
serwis-telewizorow.pl
Zaakceptuj
Odrzuć