Serwis aktualnie jest NIECZYNNY

TPD.NT72563.PB781

Marka: TCL Thomson
Dostępność: 68

Cena:  150zł

* 1. Forma dostarczenia:
* 2. Pełny model TV & nr seryjny:
3. Akceptowane formy naprawy (ew. dodatkowy koszt):
* 5. Informacje dodatkowe (objaw uszkodzenia, uwagi):
* 6. Dokument sprzedaży:
7. Naprawa premium:

+ gwarancja 18 miesięcy 
+ bezpłatna odsyłka w PL
+ naprawa priorytetowa (poza kolejnością)
+ odsyłka do godziny 16 (jeżeli możliwe)
+ użycie najszybszej i trwalszej pamięci EMMC (jeżeli możliwe)

Naprawa płyty głównej TPD.NT72563.PB781 do chassis NT63

Oznaczenia: 3NT725B2 TPD.NT72563.PB781

Modele TV: LIN 32D1700 40LFHD1200 43LFHD1850 Kruger&Matz KM0240FHD-S3 KM0243FHD-S3 Sharper 32LHD1250 Manta 32LHS79T 32LHS89T i inne

Objawy: Tylko logo, tylko biała lub czerwona dioda, restarty po logo 

Standardowa naprawa przywraca pełną sprawność płyty głównej (w tym działanie Netflix oraz CI, również przy wymianie pamięci na nową).

 

 

Po naprawie, działanie każdej płyty jest sprawdzane (płyty są podłączane do telewizora w serwisie).

Gwarancja na naprawę: 6 miesięcy/18 miesięcy*

Czas naprawy: 1h

 

Do naprawy należy wysłać samą płytę (bez przewodów, zasilacza, TCON, głowicy itp.)

 

Wszystkie podane ceny są cenami brutto

Gwarancja jest udzielana na wymienione podzespoły (w tym usługa ich wymiany) na okres 6 miesięcy i można ją przedłużyć odpłatnie do 18 miesięcy*

Gwarancji nie podlega:

- ponowne uszkodzenie procesora (np. uszkodzenie procesora przez LAN/HDMI)

- ten sam objaw usterki ale inna przyczyna (nie dotyczy błędnej diagnozy serwisu przy naprawie, dotyczy głównie usterek losowych, które nie są ewidentne) po upłynięciu jednego miesiąca od naprawy

- uszkodzenia mechaniczne (wygięty, zniszczony laminat płyty lub elementy na niej)

- uszkodzenie płyty lub innych podzespołów/taśm przy montażu/demontażu przez klienta

- nieprawidłowe podłączenie płyty (np. nie podłączenie taśm)

- nieprawidłowe korzystanie z telewizora (np. ingerencja w tryb serwisowy)

- moduły ze śladami ingerencji przez klienta po naprawie (np. ślady lutowania)

- usterki spowodowane nieumiejętną naprawą przez klienta lub inną osobę/serwis, której zlecono wcześniej naprawę

 

* Wymagana Naprawa Premium

Podczas składania zamówienia nic się nie płaci - opłata zostanie pobrana przez kuriera po odesłaniu przez serwis naprawionego modułu

Wysyłka za pobraniem (POCZTEX) - od 17zł - z reguły 1 dzień ***

Wysyłka na terenie Europy (DPD/GLS) - od 14€ - 2-5 dni

Płatność przed odesłaniem (przelew, BLIK, PayPal) - tylko po wcześniejszym uzgodnieniu

 
 
*** najszybszy sposób na otrzymanie modułu, większość modułów jest naprawiana w dniu dotarcia do serwisu i tego samego dnia odsyłana do klienta

Kontakt

Adres

IMP Piotr Godleś
ul. Łączyny 2/52 lokal 103
02-820 Warszawa
 
 
Przed przyjazdem do serwisu należy się zapowiedzieć (umówić) telefonicznie lub mailowo

Opinie

4.9

🥇 Naprawa TV📺
Łączyny 2/52/103, 02-820 Warszawa, Poland

Wystaw opinię

Powered by Google