Serwis aktualnie jest NIECZYNNY

TNPH1223

Marka: Panasonic
Dostępność: 999

900zł

Dostępne warianty

* 1. Forma dostarczenia:
* 2. Pełny model TV & nr seryjny:
* 5. Informacje dodatkowe (objaw uszkodzenia, uwagi):
* 6. Dokument sprzedaży:

Naprawa płyty głównej Panasonic TNPH1223 do chassis LA82

Oznaczenia: TNPH1223 TXN/A1XNVB TXN/A1XMVB TXN/A1DLXE TXN/A1AZXE TXN/A1WYVJ TXN/A1DKXE TXN/A1AYXE TXN/A1WXVJ

Modele TV: TX-55HZ2000B TX-65HZ2000B TX-55HZ2000E TX-55HZW2004 TX-55HZC2004 TX-65HZ2000E TX-65HZW2004 TX-65HZC2004

Objawy: Tylko czerwona dioda, tylko zielona dioda, tylko logo Panasonic, restart podczas startu, czerwona dioda miga 1x, czerwona dioda miga 3x, czerwona dioda miga 6x, czerwona dioda miga 7x, czerwona dioda miga 8x, czerwona dioda miga 9x, czerwona dioda miga 10x, czerwona dioda miga 12x, czerwona dioda miga 13x, nie działają złącza HDMI, martwy

Standardowa naprawa przywraca pełną sprawność płyty głównej (w tym działanie CI, również przy wymianie pamięci na nową) i uwzględnia ona ewentualną wymianę procesora. 

Naprawa z Netflix

 

Po naprawie, działanie każdej płyty jest sprawdzane (płyty są podłączane do telewizora w serwisie).

Gwarancja na naprawę: 6 miesięcy/18 miesięcy*

Czas naprawy: 3-10 dni

 

Do naprawy należy wysłać samą płytę (bez przewodów, zasilacza, TCON, głowicy itp.)

 

Wszystkie podane ceny są cenami brutto

Cena standardowa (na górze strony oraz w koszyku jako Suma) może ulec zmianie tylko ze względu na zaakceptowany przez zamawiającego ew. dodatkowy koszt.

Gwarancja jest udzielana na wymienione podzespoły (w tym usługa ich wymiany) na okres 6 miesięcy i można ją przedłużyć odpłatnie do 18 miesięcy*

Gwarancji nie podlega:

- ponowne uszkodzenie procesora (np. uszkodzenie procesora przez LAN/HDMI)

- ten sam objaw usterki ale inna przyczyna (nie dotyczy błędnej diagnozy serwisu przy naprawie, dotyczy głównie usterek losowych, które nie są ewidentne) po upłynięciu jednego miesiąca od naprawy

- uszkodzenia mechaniczne (wygięty, zniszczony laminat płyty lub elementy na niej)

- uszkodzenie płyty lub innych podzespołów/taśm przy montażu/demontażu przez klienta

- nieprawidłowe podłączenie płyty (np. nie podłączenie taśm)

- nieprawidłowe korzystanie z telewizora (np. ingerencja w tryb serwisowy)

- moduły ze śladami ingerencji przez klienta po naprawie (np. ślady lutowania)

- usterki spowodowane nieumiejętną naprawą przez klienta lub inną osobę/serwis, której zlecono wcześniej naprawę

 

* Wymagana Naprawa Premium

Podczas składania zamówienia nic się nie płaci - opłata zostanie pobrana przez kuriera po odesłaniu przez serwis naprawionego modułu

Wysyłka za pobraniem (POCZTEX) - od 17zł - z reguły 1 dzień ***

Wysyłka na terenie Europy (DPD/GLS) - od 14€ - 2-5 dni

Płatność przed odesłaniem (przelew, BLIK, PayPal) - tylko po wcześniejszym uzgodnieniu

 
 
*** najszybszy sposób na otrzymanie modułu, większość modułów jest naprawiana w dniu dotarcia do serwisu i tego samego dnia odsyłana do klienta

Kontakt

Adres

IMP Piotr Godleś
ul. Łączyny 2/52 lokal 103
02-820 Warszawa
 
 
Przed przyjazdem do serwisu należy się zapowiedzieć (umówić) telefonicznie lub mailowo

Opinie

4.9

🥇 Naprawa TV📺
Łączyny 2/52/103, 02-820 Warszawa, Poland

Wystaw opinię

Powered by Google