Wysyłka za pobraniem (POCZTEX) - od 17zł - z reguły 1 dzień ***
Wysyłka na terenie Europy (DPD/GLS) - od 14€ - 2-5 dni
Płatność przed odesłaniem (przelew, BLIK, PayPal) - tylko po wcześniejszym uzgodnieniu
Naprawa płyty głównej Panasonic TNPH1197 do chassis LA76
Oznaczenia: TNPH1197 TXN/A1PSWE TXN/A1SKVB TXN/A1REWE TXN/A1PRWE TXN/A1SJVB TXN/A1RDWE TXN/A1PQWE TXN/A1SHVB TXN/A1RCWE TXN/A1PPWE TXN/A1SGVB TXN/A1RBWE TXN/A1GRVR TXN/A1SFVB TXN/A1RAWE TXN/A1GQVR TXN/A1SEVB TXN/A1QZWE
Modele TV: TX-40FXF737 TX-40FXN738 TX-40FXT736 TX-40FXX739 TX-40FXW724 TX-49FX700B TX-49FX700E TX-49FXW724 TX-49FXF737 TX-49FXN738 TX-49FXT736 TX-49FXX739 TX-55FX700B TX-55FX700E TX-55FXW724 TX-55FXF737 TX-55FXN738 TX-55FXT736 TX-55FXX739 TX-65FX700B TX-65FX700E TX-65FXW724 TX-49FX740B TX-49FX740E TX-49FXR740 TX-55FX740B TX-55FX740E TX-55FXR740 TX-65FX740B TX-65FX740E
Objawy: Tylko czerwona dioda, tylko zielona dioda, tylko logo Panasonic, restart podczas startu, czerwona dioda miga 1x, czerwona dioda miga 3x, czerwona dioda miga 6x, czerwona dioda miga 7x, czerwona dioda miga 8x, czerwona dioda miga 9x, czerwona dioda miga 10x, czerwona dioda miga 12x, czerwona dioda miga 13x, nie działają złącza HDMI, martwy
Standardowa naprawa przywraca pełną sprawność płyty głównej (w tym działanie CI, również przy wymianie pamięci na nową) i uwzględnia ona ewentualną wymianę procesora.
Po naprawie, działanie każdej płyty jest sprawdzane (płyty są podłączane do telewizora w serwisie).
Gwarancja na naprawę: 6 miesięcy/12 miesięcy*
Czas naprawy: 3-10 dni
Do naprawy należy wysłać samą płytę (bez przewodów, zasilacza, TCON, głowicy itp.)
Wszystkie podane ceny są cenami brutto
Cena standardowa (na górze strony oraz w koszyku jako Suma) może ulec zmianie tylko ze względu na zaakceptowany przez zamawiającego ew. dodatkowy koszt.
Gwarancja jest udzielana na wymienione podzespoły (w tym usługa ich wymiany) na okres 6 miesięcy i można ją bezpłatnie* przedłużyć do 12 miesięcy*
Gwarancji nie podlega:
- ponowne uszkodzenie procesora (np. uszkodzenie procesora przez LAN/HDMI)
- ten sam objaw usterki ale inna przyczyna (nie dotyczy błędnej diagnozy serwisu przy naprawie, dotyczy głównie usterek losowych, które nie są ewidentne) po upłynięciu jednego miesiąca od naprawy
- uszkodzenia mechaniczne (wygięty, zniszczony laminat płyty lub elementy na niej)
- uszkodzenie płyty lub innych podzespołów/taśm przy montażu/demontażu przez klienta
- nieprawidłowe podłączenie płyty (np. nie podłączenie taśm)
- nieprawidłowe korzystanie z telewizora (np. ingerencja w tryb serwisowy)
- moduły ze śladami ingerencji przez klienta po naprawie (np. ślady lutowania)
- usterki spowodowane nieumiejętną naprawą przez klienta lub inną osobę/serwis, której zlecono wcześniej naprawę
* warunki przedłużenia są przekazywane klientowi indywidualnie i nie wiążą się odpłatnością na rzecz serwisu ale wymagają wykonania dodatkowej czynności przez klienta
Podczas składania zamówienia nic się nie płaci - opłata zostanie pobrana przez kuriera po odesłaniu przez serwis naprawionego modułu
Wysyłka za pobraniem (POCZTEX) - od 17zł - z reguły 1 dzień ***
Wysyłka na terenie Europy (DPD/GLS) - od 14€ - 2-5 dni
Płatność przed odesłaniem (przelew, BLIK, PayPal) - tylko po wcześniejszym uzgodnieniu
Kontakt
☏ +48 501 251 284
✆ Napisz na WhatsApp
✉ biuro@serwis-telewizorow.pl
🕒 Pon-Czw: 9:00-17:30 Pt: 9:00-13:30
Adres
Opinie
🥇 Naprawa TV📺
Łączyny 2/52/103, 02-820 Warszawa, Poland