>>> Prowadzisz serwis RTV, działasz w branży RTV, jesteś stałym klientem? Zarejestruj się - otrzymasz specjalną ofertę <<<

http://schema.org/InStock

TNPH1116

Marka: Panasonic
Dostępność: dostępny

350zł

Dostępne warianty

* 1. Forma dostarczenia:
* 3. Akceptowane formy naprawy (ew. dodatkowy koszt):
* 5. Informacje dodatkowe (pełny model TV, opis usterki, nr seryjny TV, uwagi):
* 6. Dokument sprzedaży:

Naprawa płyty głównej Panasonic TNPH1116 do chassis LA60

Oznaczenia: TNPH1116 TXN/A1ZQVE TXN/A1DMWE TXN/A1ZPVE TXN/A1DHWE

Modele TV: TX-40DS630E TX-40DST636 TX-40DSF637 TX-40DSN638 TX-40DSX639 TX-50DS630E TX-50DST636 TX-50DSF637 TX-50DSN638 TX-50DSX639

Objawy: Tylko czerwona dioda, tylko zielona dioda, tylko logo Panasonic, restart podczas startu, czerwona dioda miga 3x, czerwona dioda miga 5x, czerwona dioda miga 6x, czerwona dioda miga 13x, martwy

Standardowa naprawa przywraca pełną sprawność płyty głównej (w tym działanie Netflix oraz CI, również przy wymianie pamięci na nową), ale nie uwzględnia ona ewentualnej wymiany procesora. Podczas składania zamówienia zaznacz, jaki poziom naprawy ewentualnie akceptujesz.

 

Po naprawie, działanie każdej płyty jest sprawdzane (płyty są podłączane do telewizora w serwisie).

Gwarancja na naprawę: 6 miesięcy/12 miesięcy*

Czas naprawy: 1-2h (naprawa standardowa)

 

Wszystkie podane ceny są cenami brutto

Cena standardowa (na górze strony oraz w koszyku jako Suma) może ulec zmianie tylko ze względu na zaakceptowany przez zamawiającego ew. dodatkowy koszt.

W przypadku martwej pamięci EMMC (brak możliwości odczytania danych przez standardowy programator), wszystkie klucze zostaną wygenerowane na nowo.

Klucze są niezbędne do działania niektórych funkcji (np. złącze CI) i aplikacji (np. Netflix).

Gwarancja jest udzielana na wymienione podzespoły (w tym usługa ich wymiany) na okres 6 miesięcy i można ją bezpłatnie* przedłużyć do 12 miesięcy*

Gwarancji nie podlega:

- ponowne uszkodzenie procesora (np. uszkodzenie procesora przez LAN/HDMI)

- ten sam objaw usterki ale inna przyczyna (nie dotyczy błędnej diagnozy serwisu przy naprawie, dotyczy głównie usterek losowych, które nie są ewidentne) po upłynięciu jednego miesiąca od naprawy

- uszkodzenia mechaniczne (wygięty, zniszczony laminat płyty lub elementy na niej)

- uszkodzenie płyty lub innych podzespołów/taśm przy montażu/demontażu przez klienta

- nieprawidłowe podłączenie płyty (np. nie podłączenie taśm)

- nieprawidłowe korzystanie z telewizora (np. ingerencja w tryb serwisowy)

- moduły ze śladami ingerencji przez klienta po naprawie (np. ślady lutowania)

- usterki spowodowane nieumiejętną naprawą przez klienta lub inną osobę/serwis, której zlecono wcześniej naprawę

 

* warunki przedłużenia są przekazywane klientowi indywidualnie i nie wiążą się odpłatnością na rzecz serwisu ale wymagają wykonania dodatkowej czynności przez klienta

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.
Napisz recenzję

Kontakt

Adres

IMP Piotr Godleś
ul. Łączyny 2/52 lokal 103
02-820 Warszawa
 
 
Przed przyjazdem do serwisu należy się zapowiedzieć (umówić) telefonicznie lub mailowo

Opinie

4.9

Naprawa TV
Łączyny 2/52/103, 02-820 Warszawa, Poland

Wystaw opinię

Zapisz
Ustawienia plików cookie
Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu oraz w celach analitycznych.
Zaakceptuj
Odrzuć
Polityka prywatności
serwis-telewizorow.pl
serwis-telewizorow.pl
Zaakceptuj
Odrzuć