>>> Prowadzisz serwis RTV - zarejestruj się - otrzymasz specjalną ofertę <<<

http://schema.org/InStock

TNPH0988

Marka: Panasonic
Dostępność: dostępny

700zł

Dostępne warianty

* 1. Forma dostarczenia:
* 5. Informacje dodatkowe (pełny model TV, opis usterki, nr seryjny TV, uwagi):
* 6. Dokument sprzedaży:

Naprawa płyty głównej Panasonic TNPH0988 do chassis GPF15

Oznaczenia: TNPH0988

Modele TV: TX-P42GT50E TX-P50GT50Y TX-P55VT50E TX-P65VT50J TX-P42GT50J TX-P50VT50E TX-P55VT50J TX-P65VT50T TX-P42GT50Y TX-P50VT50J TX-P55VT50T TX-P65VT50Y TX-P50GT50E TX-P50VT50T TX-P55VT50Y TX-P50GT50J TX-P50VT50Y TX-P65VT50E

Objawy: Tylko czerwona dioda, tylko zielona dioda, tylko logo Panasonic, restart podczas startu, czerwona dioda miga 10x, czerwona dioda miga 13x, nie działają złącza HDMI, martwy

Standardowa naprawa przywraca sprawność płyty głównej (w tym działanie CI, również przy wymianie pamięci na nową) i uwzględnia ona ewentualną wymianę procesora.  W przypadku wymiany procesora nie będą działać złącza USB (składając zamówienie zamawiający akceptuje ten fakt).

 

Po naprawie, działanie każdej płyty jest sprawdzane (płyty są podłączane do telewizora w serwisie).

Gwarancja na naprawę: 6 miesięcy/12 miesięcy*

Czas naprawy: 3-10 dni

 

Wszystkie podane ceny są cenami brutto

Cena standardowa (na górze strony oraz w koszyku jako Suma) może ulec zmianie tylko ze względu na zaakceptowany przez zamawiającego ew. dodatkowy koszt.

Gwarancja jest udzielana na wymienione podzespoły (w tym usługa ich wymiany) na okres 6 miesięcy i można ją bezpłatnie* przedłużyć do 12 miesięcy*

Gwarancji nie podlega:

- ponowne uszkodzenie procesora (np. uszkodzenie procesora przez LAN/HDMI)

- ten sam objaw usterki ale inna przyczyna (nie dotyczy błędnej diagnozy serwisu przy naprawie, dotyczy głównie usterek losowych, które nie są ewidentne) po upłynięciu jednego miesiąca od naprawy

- uszkodzenia mechaniczne (wygięty, zniszczony laminat płyty lub elementy na niej)

- uszkodzenie płyty lub innych podzespołów/taśm przy montażu/demontażu przez klienta

- nieprawidłowe podłączenie płyty (np. nie podłączenie taśm)

- nieprawidłowe korzystanie z telewizora (np. ingerencja w tryb serwisowy)

- moduły ze śladami ingerencji przez klienta po naprawie (np. ślady lutowania)

- usterki spowodowane nieumiejętną naprawą przez klienta lub inną osobę/serwis, której zlecono wcześniej naprawę

 

* warunki przedłużenia są przekazywane klientowi indywidualnie i nie wiążą się odpłatnością na rzecz serwisu ale wymagają wykonania dodatkowej czynności przez klienta

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.
Napisz recenzję

Kontakt

  +48 501 251 284

Napisz na WhatsApp

 

biuro@serwis-telewizorow.pl

 

 Pon-Czw: 9:00-17:30 Pt: 9:00-13:30

 

Przeczytaj przed kontaktem

 

 

Adres

IMP Piotr Godleś
ul. Łączyny 2/52 lokal 103
02-820 Warszawa
 
 
Przed przyjazdem do serwisu należy się zapowiedzieć (umówić) telefonicznie lub mailowo

Opinie

4.9

Naprawa TV
Łączyny 2/52/103, 02-820 Warszawa, Poland

Wystaw opinię

Zapisz
Ustawienia plików cookie
Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu oraz w celach analitycznych.
Zaakceptuj
Odrzuć
Polityka prywatności
serwis-telewizorow.pl
serwis-telewizorow.pl
Zaakceptuj
Odrzuć