Wysyłka za pobraniem (POCZTEX) - od 17zł - z reguły 1 dzień ***
Wysyłka na terenie Europy (DPD/GLS) - od 14€ - 2-5 dni
Płatność przed odesłaniem (przelew, BLIK, PayPal) - tylko po wcześniejszym uzgodnieniu
Naprawa płyty głównej Samsung MUSE_L_BUILT_IN
Oznaczenia: MUSE_L_BUILT_IN BN41-02703 BN41-02703A
Modele TV: UE43RU7022K UE50RU7022K UE55RU7022K UE65RU7022K UE70RU7022K UE75RU7022K UE43RU7092U UE50RU7092U UE55RU7092U UE65RU7092U UE70RU7092U UE75RU7092U UE43RU7102K UE50RU7102K UE55RU7102K UE58RU7102K UE65RU7102K UE75RU7102K UE43RU7172K UE50RU7172K UE55RU7172K UE58RU7172K UE65RU7172K UE75RU7172K UE49RU7372U UE55RU7372U UE65RU7372U UE43RU7402U UE50RU7402U UE55RU7402U UE65RU7402U UE43RU7442U UE50RU7442U UE55RU7442U UE65RU7442U UE43RU7452U UE50RU7452U UE55RU7452U UE65RU7452U UE43RU7472U UE50RU7472U UE55RU7472U UE65RU7472U
Objawy: Martwy, tylko czuwanie, tylko miganie diody
Standardowa naprawa przywraca pełną sprawność płyty głównej (w tym działanie Netflix oraz CI).
Po naprawie, działanie każdej płyty jest sprawdzane (płyty są uruchamiane w serwisie).
Gwarancja na naprawę: 6 miesięcy/12 miesięcy*
Czas naprawy: 1-2h (naprawa standardowa)
Do naprawy należy wysłać samą płytę (bez przewodów, zasilacza, TCON, głowicy itp.)
Wszystkie podane ceny są cenami brutto
Cena standardowa (na górze strony oraz w koszyku jako Suma) może ulec zmianie tylko ze względu na zaakceptowany przez zamawiającego ew. dodatkowy koszt.
Gwarancja jest udzielana na wymienione podzespoły (w tym usługa ich wymiany) na okres 6 miesięcy i można ją bezpłatnie* przedłużyć do 12 miesięcy*
Gwarancji nie podlega:
- ponowne uszkodzenie procesora (np. uszkodzenie procesora przez LAN/HDMI)
- ten sam objaw usterki ale inna przyczyna (nie dotyczy błędnej diagnozy serwisu przy naprawie, dotyczy głównie usterek losowych, które nie są ewidentne) po upłynięciu jednego miesiąca od naprawy
- uszkodzenia mechaniczne (wygięty, zniszczony laminat płyty lub elementy na niej)
- uszkodzenie płyty lub innych podzespołów/taśm przy montażu/demontażu przez klienta
- nieprawidłowe podłączenie płyty (np. nie podłączenie taśm)
- nieprawidłowe korzystanie z telewizora (np. ingerencja w tryb serwisowy)
- moduły ze śladami ingerencji przez klienta po naprawie (np. ślady lutowania)
- usterki spowodowane nieumiejętną naprawą przez klienta lub inną osobę/serwis, której zlecono wcześniej naprawę
* warunki przedłużenia są przekazywane klientowi indywidualnie i nie wiążą się odpłatnością na rzecz serwisu ale wymagają wykonania dodatkowej czynności przez klienta
Podczas składania zamówienia nic się nie płaci - opłata zostanie pobrana przez kuriera po odesłaniu przez serwis naprawionego modułu
Wysyłka za pobraniem (POCZTEX) - od 17zł - z reguły 1 dzień ***
Wysyłka na terenie Europy (DPD/GLS) - od 14€ - 2-5 dni
Płatność przed odesłaniem (przelew, BLIK, PayPal) - tylko po wcześniejszym uzgodnieniu
Kontakt
☏ +48 501 251 284
✆ Napisz na WhatsApp
✉ biuro@serwis-telewizorow.pl
🕒 Pon-Czw: 9:00-17:30 Pt: 9:00-13:30
Adres
Opinie
🥇 Naprawa TV📺
Łączyny 2/52/103, 02-820 Warszawa, Poland