MT58DU
Naprawa płyty głównej TCL Thomson 40-MT58DU-MAB4HG do chassis MT58DU
Oznaczenia: 40-MT58DU-MAB4HG MT58DU
Modele TV: 43UC6406 43UC6416W 43UC6426 43US6016 43US6026 43UV6416W 43UZ6016 43UZ6406 49UC6406 49UC6416W 49UC6426 49UC6426W 49US6016 49UV6416W 49UZ6016 50UC6416 50US6016 55DP661 55UC6006S 55UC6406 55UC6416W 55UC6426 55UC6586 55UC6596 55US6016 55US6026 55US6106 55UV6416W 65UC6406 65UC6426 65UC6586 65UC6596 65US6016 65US6106 U43P6036 U43P6046 U49P6046 U50P6046 U55P6006S U55P6046 U55P6096 U60P6036 U60P6046 U65P6026 U65P6046 U65P6096
Objawy: Tylko biała dioda, tylko logo TCL Thomson, restart podczas startu, martwy
Standardowa naprawa przywraca pełną sprawność płyty głównej (w tym działanie Netflix oraz CI, również przy wymianie pamięci na nową), ale czasami jest to niemożliwe. Podczas składania zamówienia zaznacz, jaki poziom naprawy ewentualnie akceptujesz.
Po naprawie, działanie każdej płyty jest sprawdzane (płyty są podłączane do telewizora w serwisie).
Gwarancja na naprawę: 6 miesięcy/12 miesięcy*
Czas naprawy: 1-2h (naprawa standardowa)
Wszystkie podane ceny są cenami brutto
Cena standardowa (na górze strony oraz w koszyku jako Suma) może ulec zmianie tylko ze względu na zaakceptowany przez zamawiającego ew. dodatkowy koszt.
W przypadku martwej pamięci EMMC (brak możliwości odczytania danych przez standardowy programator), może zostać podjęta próba odzyskania kluczy specjalistycznym programatorem przez interfejs nand pamięci (z pominięciem uszkodzonego kontrolera EMMC) - jedyny serwis TV w Polsce oferujący taką możliwość.
Proces odzyskiwania danych z martwej pamięci trwa około 24h i wymaga dużego nakładu pracy oraz zużycia energii.
Gwarancja jest udzielana na wymienione podzespoły (w tym usługa ich wymiany) na okres 6 miesięcy i można ją bezpłatnie* przedłużyć do 12 miesięcy*
Gwarancji nie podlega:
- ponowne uszkodzenie procesora (np. uszkodzenie procesora przez LAN/HDMI)
- ten sam objaw usterki ale inna przyczyna (nie dotyczy błędnej diagnozy serwisu przy naprawie, dotyczy głównie usterek losowych, które nie są ewidentne) po upłynięciu jednego miesiąca od naprawy
- uszkodzenia mechaniczne (wygięty, zniszczony laminat płyty lub elementy na niej)
- uszkodzenie płyty lub innych podzespołów/taśm przy montażu/demontażu przez klienta
- nieprawidłowe podłączenie płyty (np. nie podłączenie taśm)
- nieprawidłowe korzystanie z telewizora (np. ingerencja w tryb serwisowy)
- moduły ze śladami ingerencji przez klienta po naprawie (np. ślady lutowania)
- usterki spowodowane nieumiejętną naprawą przez klienta lub inną osobę/serwis, której zlecono wcześniej naprawę
* warunki przedłużenia są przekazywane klientowi indywidualnie i nie wiążą się odpłatnością na rzecz serwisu ale wymagają wykonania dodatkowej czynności przez klienta
Kontakt
Pon-Czw: 9:00-17:30 Pt: 9:00-13:30
Adres
