Wysyłka za pobraniem (POCZTEX) - od 17zł - z reguły 1 dzień ***
Wysyłka na terenie Europy (DPD/GLS) - od 14€ - 2-5 dni
Płatność przed odesłaniem (przelew, BLIK, PayPal) - tylko po wcześniejszym uzgodnieniu
Naprawa płyty głównej Samsung KANT_M_BUILT_IN do chassis UWU70
Oznaczenia: BN41-02568A BN41-02568B KANT_M_BUILT_IN
Modele TV: UE40MU6102K UE40MU6172U UE40MU6402U UE40MU6442U UE40MU6452U UE43MU6102K UE43MU6172U UE49MU6202K UE49MU6272U UE49MU6402U UE49MU6452U UE49MU6472U UE49MU6502U UE49MU6642U UE49MU6652U UE49MU6672U UE50MU6102K UE50MU6172U UE55MU6102K UE55MU6172U UE55MU6202K UE55MU6272U UE55MU6402U UE55MU6442U UE55MU6472U UE55MU6502U UE55MU6642U UE55MU6672U UE65MU6102K UE65MU6172U UE65MU6202K UE65MU6272U UE65MU6402U UE65MU6442U UE65MU6452U UE65MU6502U UE65MU6642U UE65MU6652U UE65MU6672U
Objawy: Tylko logo SmartTV, restart po logo, brak treści po logo, nie startuje dioda miga, martwy, wybielona treść obrazu
Standardowa naprawa przywraca pełną sprawność płyty głównej (w tym działanie Netflix oraz CI).
Po naprawie, działanie każdej płyty jest sprawdzane (płyty są uruchamiane w serwisie).
Gwarancja na naprawę: 6 miesięcy/12 miesięcy*
Czas naprawy: 1-2h (naprawa standardowa)
Do naprawy należy wysłać samą płytę (bez przewodów, zasilacza, TCON, głowicy itp.)
Wszystkie podane ceny są cenami brutto
Cena standardowa (na górze strony oraz w koszyku jako Suma) może ulec zmianie tylko ze względu na zaakceptowany przez zamawiającego ew. dodatkowy koszt.
Gwarancja jest udzielana na wymienione podzespoły (w tym usługa ich wymiany) na okres 6 miesięcy i można ją bezpłatnie* przedłużyć do 12 miesięcy*
Gwarancji nie podlega:
- ponowne uszkodzenie procesora (np. uszkodzenie procesora przez LAN/HDMI)
- ten sam objaw usterki ale inna przyczyna (nie dotyczy błędnej diagnozy serwisu przy naprawie, dotyczy głównie usterek losowych, które nie są ewidentne) po upłynięciu jednego miesiąca od naprawy
- uszkodzenia mechaniczne (wygięty, zniszczony laminat płyty lub elementy na niej)
- uszkodzenie płyty lub innych podzespołów/taśm przy montażu/demontażu przez klienta
- nieprawidłowe podłączenie płyty (np. nie podłączenie taśm)
- nieprawidłowe korzystanie z telewizora (np. ingerencja w tryb serwisowy)
- moduły ze śladami ingerencji przez klienta po naprawie (np. ślady lutowania)
- usterki spowodowane nieumiejętną naprawą przez klienta lub inną osobę/serwis, której zlecono wcześniej naprawę
* warunki przedłużenia są przekazywane klientowi indywidualnie i nie wiążą się odpłatnością na rzecz serwisu ale wymagają wykonania dodatkowej czynności przez klienta
Podczas składania zamówienia nic się nie płaci - opłata zostanie pobrana przez kuriera po odesłaniu przez serwis naprawionego modułu
Wysyłka za pobraniem (POCZTEX) - od 17zł - z reguły 1 dzień ***
Wysyłka na terenie Europy (DPD/GLS) - od 14€ - 2-5 dni
Płatność przed odesłaniem (przelew, BLIK, PayPal) - tylko po wcześniejszym uzgodnieniu
Kontakt
☏ +48 501 251 284
✆ Napisz na WhatsApp
✉ biuro@serwis-telewizorow.pl
🕒 Pon-Czw: 9:00-17:30 Pt: 9:00-13:30
Adres
Opinie
🥇 Naprawa TV📺
Łączyny 2/52/103, 02-820 Warszawa, Poland