Wysyłka za pobraniem (POCZTEX) - od 17zł - z reguły 1 dzień ***
Wysyłka na terenie Europy (DPD/GLS) - od 14€ - 2-5 dni
Płatność przed odesłaniem (przelew, BLIK, PayPal) - tylko po wcześniejszym uzgodnieniu
Naprawa płyty głównej Samsung HIGH_X12_UNION do chassis U85A
Oznaczenia: BN41-01958A BN41-01958B HIGH_X12_UNION
Modele TV: UE32F5300AW UE32F5500AW UE32F5700AW UE32F6270SS UE32F6400AW UE32F6510SS UE40F5300AW UE40F5500AW UE40F5700AW UE40F6270SS UE40F6320AW UE40F6400AW UE40F6500SS UE40F6510SS UE40F6640SS UE40F6650SS UE40F6770SS UE40F6800SS UE42F5300AW UE42F5500AW UE42F5700AW UE46F5300AW UE46F5500AW UE46F5700AW UE46F6270SS UE46F6320AW UE46F6400AW UE46F6500SS UE46F6510SS UE46F6640SS UE46F6650SS UE46F6770SS UE46F6800SS UE50F5500AW UE50F5700AW UE50F6270SS UE50F6400AW UE50F6500SS UE50F6640SS UE50F6650SS UE50F6770SS UE50F6800SS UE55F6320AW UE55F6400AW UE55F6500SS UE55F6510SS UE55F6640SS UE55F6650SS UE55F6770SS UE55F6800SS UE65F6400AW UE32F4500AW
Objawy: Tylko logo SmartTV, restart po logo, brak treści po logo, nie startuje dioda miga
Standardowa naprawa przywraca pełną sprawność płyty głównej (w tym działanie Netflix oraz CI).
Po naprawie, działanie każdej płyty jest sprawdzane (płyty są podłączane do telewizora w serwisie).
Gwarancja na naprawę: 6 miesięcy/12 miesięcy*
Czas naprawy: 1-2h (naprawa standardowa)
Wszystkie podane ceny
Do naprawy należy wysłać samą płytę (bez przewodów, zasilacza, TCON, głowicy itp.)
są cenami brutto
Cena standardowa (na górze strony oraz w koszyku jako Suma) może ulec zmianie tylko ze względu na zaakceptowany przez zamawiającego ew. dodatkowy koszt.
Gwarancja jest udzielana na wymienione podzespoły (w tym usługa ich wymiany) na okres 6 miesięcy i można ją bezpłatnie* przedłużyć do 12 miesięcy*
Gwarancji nie podlega:
- ponowne uszkodzenie procesora (np. uszkodzenie procesora przez LAN/HDMI)
- ten sam objaw usterki ale inna przyczyna (nie dotyczy błędnej diagnozy serwisu przy naprawie, dotyczy głównie usterek losowych, które nie są ewidentne) po upłynięciu jednego miesiąca od naprawy
- uszkodzenia mechaniczne (wygięty, zniszczony laminat płyty lub elementy na niej)
- uszkodzenie płyty lub innych podzespołów/taśm przy montażu/demontażu przez klienta
- nieprawidłowe podłączenie płyty (np. nie podłączenie taśm)
- nieprawidłowe korzystanie z telewizora (np. ingerencja w tryb serwisowy)
- moduły ze śladami ingerencji przez klienta po naprawie (np. ślady lutowania)
- usterki spowodowane nieumiejętną naprawą przez klienta lub inną osobę/serwis, której zlecono wcześniej naprawę
* warunki przedłużenia są przekazywane klientowi indywidualnie i nie wiążą się odpłatnością na rzecz serwisu ale wymagają wykonania dodatkowej czynności przez klienta
Podczas składania zamówienia nic się nie płaci - opłata zostanie pobrana przez kuriera po odesłaniu przez serwis naprawionego modułu
Wysyłka za pobraniem (POCZTEX) - od 17zł - z reguły 1 dzień ***
Wysyłka na terenie Europy (DPD/GLS) - od 14€ - 2-5 dni
Płatność przed odesłaniem (przelew, BLIK, PayPal) - tylko po wcześniejszym uzgodnieniu
Kontakt
☏ +48 501 251 284
✆ Napisz na WhatsApp
✉ biuro@serwis-telewizorow.pl
🕒 Pon-Czw: 9:00-17:30 Pt: 9:00-13:30
Adres
Opinie
🥇 Naprawa TV📺
Łączyny 2/52/103, 02-820 Warszawa, Poland