>>> Prowadzisz serwis RTV, działasz w branży RTV, jesteś stałym klientem? Zarejestruj się - otrzymasz specjalną ofertę <<<

http://schema.org/InStock

HIGH_X12_UNION

Marka: Samsung
Dostępność: dostępny

300zł

Dostępne warianty

* 1. Forma dostarczenia:
* 5. Informacje dodatkowe (pełny model TV, opis usterki, nr seryjny TV, uwagi):
* 6. Dokument sprzedaży:

Naprawa płyty głównej Samsung HIGH_X12_UNION do chassis U85A

Oznaczenia: BN41-01958A BN41-01958B HIGH_X12_UNION

Modele TV: UE32F5300AW UE32F5500AW UE32F5700AW UE32F6270SS UE32F6400AW UE32F6510SS UE40F5300AW UE40F5500AW UE40F5700AW UE40F6270SS UE40F6320AW UE40F6400AW UE40F6500SS UE40F6510SS UE40F6640SS UE40F6650SS UE40F6770SS UE40F6800SS UE42F5300AW UE42F5500AW UE42F5700AW UE46F5300AW UE46F5500AW UE46F5700AW UE46F6270SS UE46F6320AW UE46F6400AW UE46F6500SS UE46F6510SS UE46F6640SS UE46F6650SS UE46F6770SS UE46F6800SS UE50F5500AW UE50F5700AW UE50F6270SS UE50F6400AW UE50F6500SS UE50F6640SS UE50F6650SS UE50F6770SS UE50F6800SS UE55F6320AW UE55F6400AW UE55F6500SS UE55F6510SS UE55F6640SS UE55F6650SS UE55F6770SS UE55F6800SS UE65F6400AW UE32F4500AW

Objawy: Tylko logo SmartTV, restart po logo, brak treści po logo, nie startuje dioda miga

Standardowa naprawa przywraca pełną sprawność płyty głównej (w tym działanie Netflix oraz CI).

 

Po naprawie, działanie każdej płyty jest sprawdzane (płyty są podłączane do telewizora w serwisie).

Gwarancja na naprawę: 6 miesięcy/12 miesięcy*

Czas naprawy: 1-2h (naprawa standardowa)

 

Wszystkie podane ceny są cenami brutto

Cena standardowa (na górze strony oraz w koszyku jako Suma) może ulec zmianie tylko ze względu na zaakceptowany przez zamawiającego ew. dodatkowy koszt.

Gwarancja jest udzielana na wymienione podzespoły (w tym usługa ich wymiany) na okres 6 miesięcy i można ją bezpłatnie* przedłużyć do 12 miesięcy*

Gwarancji nie podlega:

- ponowne uszkodzenie procesora (np. uszkodzenie procesora przez LAN/HDMI)

- ten sam objaw usterki ale inna przyczyna (nie dotyczy błędnej diagnozy serwisu przy naprawie, dotyczy głównie usterek losowych, które nie są ewidentne) po upłynięciu jednego miesiąca od naprawy

- uszkodzenia mechaniczne (wygięty, zniszczony laminat płyty lub elementy na niej)

- uszkodzenie płyty lub innych podzespołów/taśm przy montażu/demontażu przez klienta

- nieprawidłowe podłączenie płyty (np. nie podłączenie taśm)

- nieprawidłowe korzystanie z telewizora (np. ingerencja w tryb serwisowy)

- moduły ze śladami ingerencji przez klienta po naprawie (np. ślady lutowania)

- usterki spowodowane nieumiejętną naprawą przez klienta lub inną osobę/serwis, której zlecono wcześniej naprawę

 

* warunki przedłużenia są przekazywane klientowi indywidualnie i nie wiążą się odpłatnością na rzecz serwisu ale wymagają wykonania dodatkowej czynności przez klienta

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.
Napisz recenzję

Kontakt

Adres

IMP Piotr Godleś
ul. Łączyny 2/52 lokal 103
02-820 Warszawa
 
 
Przed przyjazdem do serwisu należy się zapowiedzieć (umówić) telefonicznie lub mailowo

Opinie

4.9

Naprawa TV
Łączyny 2/52/103, 02-820 Warszawa, Poland

Wystaw opinię

Zapisz
Ustawienia plików cookie
Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu oraz w celach analitycznych.
Zaakceptuj
Odrzuć
Polityka prywatności
serwis-telewizorow.pl
serwis-telewizorow.pl
Zaakceptuj
Odrzuć