1-983-791-13
Naprawa płyty głównej Sony 1-983-791-13 do chassis GN5UR
Oznaczenia: 1-983-791-13 GN5UR_SL A2229447A BSL
Modele TV: KD-55XG8505 KD-55XG8577 KD-55XG8588 KD-55XG8596 KD-55XG8599 KD-65XG8505 KD-65XG8577 KD-65XG8588 KD-65XG8596 KD-65XG8599 KD-75XG8505 KD-75XG8588 KD-75XG8596 KD-75XG8599 KD-85XG8596
Objawy: Tylko biała dioda, tylko logo Sony, restart podczas startu, czerwona dioda miga 8x, martwy, tylko zielona dioda, tylko kliknięcie przekaźnika, nie działa WiFi/BT
Standardowa naprawa przywraca pełną sprawność płyty głównej (w tym działanie Netflix oraz CI, również przy wymianie pamięci na nową), ale czasami jest to niemożliwe. Podczas składania zamówienia zaznacz, jaki poziom naprawy ewentualnie akceptujesz.
Po naprawie, działanie każdej płyty jest sprawdzane (płyty są podłączane do telewizora w serwisie).
Gwarancja na naprawę: 6 miesięcy/12 miesięcy*
Czas naprawy: 1-2h (naprawa standardowa)
Wszystkie podane ceny są cenami brutto
Cena standardowa (na górze strony oraz w koszyku jako Suma) może ulec zmianie tylko ze względu na zaakceptowany przez zamawiającego ew. dodatkowy koszt.
W przypadku martwej pamięci EMMC (brak możliwości odczytania unikalnych kluczy wymaganych do działania aplikacji Netflix oraz złącza CI), może zostać podjęta próba odzyskania kluczy specjalistycznym programatorem przez interfejs nand pamięci (z pominięciem uszkodzonego kontrolera EMMC) - jedyny serwis TV w Polsce oferujący taką możliwość lub klucze zostaną wygenerowane na nowo.
Gwarancja jest udzielana na wymienione podzespoły (w tym usługa ich wymiany) na okres 6 miesięcy i można ją bezpłatnie* przedłużyć do 12 miesięcy*
Gwarancji nie podlega:
- ponowne uszkodzenie procesora (np. uszkodzenie procesora przez LAN/HDMI)
- ten sam objaw usterki ale inna przyczyna (nie dotyczy błędnej diagnozy serwisu przy naprawie, dotyczy głównie usterek losowych, które nie są ewidentne) po upłynięciu jednego miesiąca od naprawy
- uszkodzenia mechaniczne (wygięty, zniszczony laminat płyty lub elementy na niej)
- uszkodzenie płyty lub innych podzespołów/taśm przy montażu/demontażu przez klienta
- nieprawidłowe podłączenie płyty (np. nie podłączenie taśm)
- nieprawidłowe korzystanie z telewizora (np. ingerencja w tryb serwisowy)
- moduły ze śladami ingerencji przez klienta po naprawie (np. ślady lutowania)
- usterki spowodowane nieumiejętną naprawą przez klienta lub inną osobę/serwis, której zlecono wcześniej naprawę
* warunki przedłużenia są przekazywane klientowi indywidualnie i nie wiążą się odpłatnością na rzecz serwisu ale wymagają wykonania dodatkowej czynności przez klienta
Kontakt
Pon-Czw: 9:00-17:30 Pt: 9:00-13:30
Adres
