Wysyłka za pobraniem (POCZTEX) - od 17zł - z reguły 1 dzień ***
Wysyłka na terenie Europy (DPD/GLS) - od 14€ - 2-5 dni
Płatność przed odesłaniem (przelew, BLIK, PayPal) - tylko po wcześniejszym uzgodnieniu
Naprawa płyty głównej Sony 1-983-119-11 do chassis GN4UN
Oznaczenia: 1-983-119-11 GN4UN_CHL A2207524A A2207525A A2207526A A2207527A A2207528A A2207529A BB9
Modele TV: KD-43XF7000 KD-49XF7000 KD-43XF7004 KD-43XF7005 KD-43XF7077 KD-43XF7096 KD-49XF7004 KD-49XF7005 KD-49XF7077 KD-49XF7096 KD-55XF7000 KD-65XF7000 KD-55XF7004 KD-55XF7005 KD-55XF7077 KD-55XF7096 KD-65XF7004 KD-65XF7005 KD-65XF7096
+ Do tych płyt głównych mogą być potrzebne dodatkowe moduły z TV - dopytaj przed wysyłką
Objawy: Tylko biała dioda, tylko logo Sony, restart podczas startu, miga pomarańczowa/zielona dioda, martwy, problemy z aplikacjami
Standardowa naprawa przywraca pełną sprawność płyty głównej (w tym działanie Netflix oraz CI, również przy wymianie pamięci na nową).
Gdy zastana pamięć EMMC jest martwa (brak możliwości odczytania danych), nowe klucze zostaną wygenerowane bez dodatkowych opłat.
Po naprawie, działanie każdej płyty jest sprawdzane (płyty są podłączane do telewizora w serwisie).
Gwarancja na naprawę: 6 miesięcy/12 miesięcy*
Czas naprawy: 1-2h (naprawa standardowa)
Wszystkie podane ceny są cenami brutto
Cena standardowa (na górze strony oraz w koszyku jako Suma) może ulec zmianie tylko ze względu na zaakceptowany przez zamawiającego ew. dodatkowy koszt.
W przypadku martwej pamięci EMMC (brak możliwości odczytania danych przez standardowy programator), może zostać podjęta próba odzyskania kluczy specjalistycznym programatorem przez interfejs nand pamięci (z pominięciem uszkodzonego kontrolera EMMC) - jedyny serwis TV w Polsce oferujący taką możliwość.
Proces odzyskiwania danych z martwej pamięci trwa około 24h i wymaga dużego nakładu pracy oraz zużycia energii.
Gwarancja jest udzielana na wymienione podzespoły (w tym usługa ich wymiany) na okres 6 miesięcy i można ją bezpłatnie* przedłużyć do 12 miesięcy*
Gwarancji nie podlega:
- ponowne uszkodzenie procesora (np. uszkodzenie procesora przez LAN/HDMI)
- ten sam objaw usterki ale inna przyczyna (nie dotyczy błędnej diagnozy serwisu przy naprawie, dotyczy głównie usterek losowych, które nie są ewidentne) po upłynięciu jednego miesiąca od naprawy
- uszkodzenia mechaniczne (wygięty, zniszczony laminat płyty lub elementy na niej)
- uszkodzenie płyty lub innych podzespołów/taśm przy montażu/demontażu przez klienta
- nieprawidłowe podłączenie płyty (np. nie podłączenie taśm)
- nieprawidłowe korzystanie z telewizora (np. ingerencja w tryb serwisowy)
* warunki przedłużenia są przekazywane klientowi indywidualnie i nie wiążą się odpłatnością na rzecz serwisu ale wymagają wykonania dodatkowej czynności przez klienta
Podczas składania zamówienia nic się nie płaci - opłata zostanie pobrana przez kuriera po odesłaniu przez serwis naprawionego modułu
Wysyłka za pobraniem (POCZTEX) - od 17zł - z reguły 1 dzień ***
Wysyłka na terenie Europy (DPD/GLS) - od 14€ - 2-5 dni
Płatność przed odesłaniem (przelew, BLIK, PayPal) - tylko po wcześniejszym uzgodnieniu
Kontakt
☏ +48 501 251 284
✆ Napisz na WhatsApp
✉ biuro@serwis-telewizorow.pl
🕒 Pon-Czw: 9:00-17:30 Pt: 9:00-13:30
Adres
Opinie
🥇 Naprawa TV📺
Łączyny 2/52/103, 02-820 Warszawa, Poland