Serwis aktualnie jest NIECZYNNY
http://schema.org/InStock

1-982-021-11

Marka: Sony
Dostępność: 996

500zł

Dostępne warianty

* 1. Forma dostarczenia:
* 2. Pełny model TV & nr seryjny:
3. Akceptowane formy naprawy (ew. dodatkowy koszt):
* 5. Informacje dodatkowe (objaw uszkodzenia, uwagi):
* 6. Dokument sprzedaży:

Naprawa płyty głównej Sony 1-982-021-11 do chassis GN3TR

Oznaczenia: 1-982-021-11 GN3TR_KP A2170538A BMKP

Modele TV: KD-55XE9305 KD-65XE9305 KD-75XE9405

Objawy: Tylko biała dioda, tylko logo Sony, restart podczas startu, czerwona dioda miga 8x, miga pomarańczowa/zielona dioda, martwy, tylko zielona dioda, tylko kliknięcie przekaźnika, pionowe zakłócenie na całym ekranie (o ile nie jest uszkodzony ekran)

Standardowa naprawa przywraca pełną sprawność płyty głównej (w tym działanie Netflix oraz CI, również przy wymianie pamięci na nową).

Gdy zastana pamięć EMMC jest martwa (brak możliwości odczytania danych), nowe klucze zostaną wygenerowane bez dodatkowych opłat.

Naprawa z Netflix

 

Po naprawie, działanie każdej płyty jest sprawdzane (płyty są podłączane do telewizora w serwisie).

Gwarancja na naprawę: 6 miesięcy/18 miesięcy*

Czas naprawy: 1-2h (naprawa standardowa)

 

Do naprawy należy wysłać samą płytę (bez przewodów, zasilacza, TCON, głowicy itp.)

 

Wszystkie podane ceny są cenami brutto

Cena standardowa (na górze strony oraz w koszyku jako Suma) może ulec zmianie tylko ze względu na zaakceptowany przez zamawiającego ew. dodatkowy koszt.

W przypadku martwej pamięci EMMC (brak możliwości odczytania unikalnych kluczy wymaganych do działania aplikacji Netflix oraz złącza CI), może zostać podjęta próba odzyskania kluczy specjalistycznym programatorem przez interfejs nand pamięci (z pominięciem uszkodzonego kontrolera EMMC) - jedyny serwis TV w Polsce oferujący taką możliwość lub klucze zostaną wygenerowane na nowo.

Gwarancja jest udzielana na wymienione podzespoły (w tym usługa ich wymiany) na okres 6 miesięcy i można ją bezpłatnie* przedłużyć do 12 miesięcy*

Gwarancji nie podlega:

- ponowne uszkodzenie procesora (np. uszkodzenie procesora przez LAN/HDMI)

- ten sam objaw usterki ale inna przyczyna (nie dotyczy błędnej diagnozy serwisu przy naprawie, dotyczy głównie usterek losowych, które nie są ewidentne) po upłynięciu jednego miesiąca od naprawy

- uszkodzenia mechaniczne (wygięty, zniszczony laminat płyty lub elementy na niej)

- uszkodzenie płyty lub innych podzespołów/taśm przy montażu/demontażu przez klienta

- nieprawidłowe podłączenie płyty (np. nie podłączenie taśm)

- nieprawidłowe korzystanie z telewizora (np. ingerencja w tryb serwisowy)

 

* warunki przedłużenia są przekazywane klientowi indywidualnie i nie wiążą się odpłatnością na rzecz serwisu ale wymagają wykonania dodatkowej czynności przez klienta

Podczas składania zamówienia nic się nie płaci - opłata zostanie pobrana przez kuriera po odesłaniu przez serwis naprawionego modułu

Wysyłka za pobraniem (POCZTEX) - od 17zł - z reguły 1 dzień ***

Wysyłka na terenie Europy (DPD/GLS) - od 14€ - 2-5 dni

Płatność przed odesłaniem (przelew, BLIK, PayPal) - tylko po wcześniejszym uzgodnieniu

 
 
*** najszybszy sposób na otrzymanie modułu, większość modułów jest naprawiana w dniu dotarcia do serwisu i tego samego dnia odsyłana do klienta
Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.
Napisz recenzję

Kontakt

Adres

IMP Piotr Godleś
ul. Łączyny 2/52 lokal 103
02-820 Warszawa
 
 
Przed przyjazdem do serwisu należy się zapowiedzieć (umówić) telefonicznie lub mailowo

Opinie

4.9

🥇 Naprawa TV📺
Łączyny 2/52/103, 02-820 Warszawa, Poland

Wystaw opinię

Powered by Google
Ustawienia plików cookie
Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu oraz w celach analitycznych.
Zaakceptuj
Odrzuć
Polityka prywatności
serwis-telewizorow.pl
serwis-telewizorow.pl
Zaakceptuj
Odrzuć
Zapisz