Wysyłka za pobraniem (POCZTEX) - od 17zł - z reguły 1 dzień ***
Wysyłka na terenie Europy (DPD/GLS) - od 14€ - 2-5 dni
Płatność przed odesłaniem (przelew, BLIK, PayPal) - tylko po wcześniejszym uzgodnieniu
Naprawa płyty głównej Sony 1-980-837-11 do chassis GN2TR
Oznaczenia: 1-980-837-11 A2143818A A2094456A A2094455A BFM
Modele TV: KD-65XD7504 KD-65XD7505 KD-49XD7004 KD-49XD7005 KD-55XD7004 KD-55XD7005 FW-43XD8001 FW-49XD8001 KD-43XD8005 KD-43XD8077 KD-43XD8088 KD-43XD8099 KD-49XD8005 KD-49XD8077 KD-49XD8088 KD-49XD8099 KD-55XD8005 KD-50SD8005
Objawy: Tylko biała dioda, tylko logo Sony, restart podczas startu, czerwona dioda miga 8x, miga pomarańczowa/zielona dioda, martwy
Standardowa naprawa przywraca pełną sprawność płyty głównej (w tym działanie Netflix oraz CI, również przy wymianie pamięci na nową).
Gdy zastana pamięć EMMC jest martwa (brak możliwości odczytania danych), nowe klucze zostaną wygenerowane bez dodatkowych opłat.
Po naprawie, działanie każdej płyty jest sprawdzane (płyty są podłączane do telewizora w serwisie).
Gwarancja na naprawę: 6 miesięcy/12 miesięcy*
Czas naprawy: 1-2h (naprawa standardowa)
Do naprawy należy wysłać samą płytę (bez przewodów, zasilacza, TCON, głowicy itp.)
Wszystkie podane ceny są cenami brutto
Cena standardowa (na górze strony oraz w koszyku jako Suma) może ulec zmianie tylko ze względu na zaakceptowany przez zamawiającego ew. dodatkowy koszt.
W przypadku martwej pamięci EMMC (brak możliwości odczytania unikalnych kluczy wymaganych do działania aplikacji Netflix oraz złącza CI), może zostać podjęta próba odzyskania kluczy specjalistycznym programatorem przez interfejs nand pamięci (z pominięciem uszkodzonego kontrolera EMMC) - jedyny serwis TV w Polsce oferujący taką możliwość lub klucze zostaną wygenerowane na nowo.
Gwarancja jest udzielana na wymienione podzespoły (w tym usługa ich wymiany) na okres 6 miesięcy i można ją bezpłatnie* przedłużyć do 12 miesięcy*
Gwarancji nie podlega:
- ponowne uszkodzenie procesora (np. uszkodzenie procesora przez LAN/HDMI)
- ten sam objaw usterki ale inna przyczyna (nie dotyczy błędnej diagnozy serwisu przy naprawie, dotyczy głównie usterek losowych, które nie są ewidentne) po upłynięciu jednego miesiąca od naprawy
- uszkodzenia mechaniczne (wygięty, zniszczony laminat płyty lub elementy na niej)
- uszkodzenie płyty lub innych podzespołów/taśm przy montażu/demontażu przez klienta
- nieprawidłowe podłączenie płyty (np. nie podłączenie taśm)
- nieprawidłowe korzystanie z telewizora (np. ingerencja w tryb serwisowy)
- moduły ze śladami ingerencji przez klienta po naprawie (np. ślady lutowania)
- usterki spowodowane nieumiejętną naprawą przez klienta lub inną osobę/serwis, której zlecono wcześniej naprawę
* warunki przedłużenia są przekazywane klientowi indywidualnie i nie wiążą się odpłatnością na rzecz serwisu ale wymagają wykonania dodatkowej czynności przez klienta
Podczas składania zamówienia nic się nie płaci - opłata zostanie pobrana przez kuriera po odesłaniu przez serwis naprawionego modułu
Wysyłka za pobraniem (POCZTEX) - od 17zł - z reguły 1 dzień ***
Wysyłka na terenie Europy (DPD/GLS) - od 14€ - 2-5 dni
Płatność przed odesłaniem (przelew, BLIK, PayPal) - tylko po wcześniejszym uzgodnieniu
Kontakt
☏ +48 501 251 284
✆ Napisz na WhatsApp
✉ biuro@serwis-telewizorow.pl
🕒 Pon-Czw: 9:00-17:30 Pt: 9:00-13:30
Adres
Opinie
🥇 Naprawa TV📺
Łączyny 2/52/103, 02-820 Warszawa, Poland