Wysyłka za pobraniem (kurier POCZTEX) - od 17zł - z reguły 1 dzień ***
Wysyłka na terenie Europy (DPD/GLS) - od 11,50€ - 2-5 dni
Płatność przed odesłaniem (przelew, BLIK, kartą VISA) - tylko po wcześniejszym uzgodnieniu
Naprawa płyty głównej Sony 1-980-805-31 do chassis GN1G
Oznaczenia: 1-980-805-31 A2069641B BMX2
Modele TV: KDL-43W755C KDL-43W756C KDL-43W805C KDL-43W807C KDL-43W808C KDL-43W809C KDL-50W755C KDL-50W756C KDL-50W805C KDL-50W807C KDL-50W808C KDL-50W809C KDL-55W755C KDL-55W756C KDL-55W805C KDL-55W807C KDL-55W808C KDL-55W809C KDL-65W855C KDL-65W857C KDL-65W858C KDL-65W859C KDL-75W855C FWL-55W805C FWL-65W855C FWL-75W855C
Objawy: Tylko biała dioda, tylko logo Sony, restart podczas startu, czerwona dioda miga 8x, miga pomarańczowa/zielona dioda, martwy
Standardowa naprawa przywraca pełną sprawność płyty głównej (w tym działanie Netflix oraz CI, również przy wymianie pamięci na nową).
Gdy zastana pamięć EMMC jest martwa (brak możliwości odczytania danych), nowe klucze zostaną wygenerowane bez dodatkowych opłat.
Po naprawie, działanie każdej płyty jest sprawdzane (płyty są podłączane do telewizora w serwisie).
Gwarancja na naprawę: 6 miesięcy/12 miesięcy*
Czas naprawy: 1-2h (naprawa standardowa)
Do naprawy należy wysłać samą płytę (bez przewodów, zasilacza, TCON, głowicy itp.)
Wszystkie podane ceny są cenami brutto
Cena standardowa (na górze strony oraz w koszyku jako Suma) może ulec zmianie tylko ze względu na zaakceptowany przez zamawiającego ew. dodatkowy koszt.
W przypadku martwej pamięci EMMC (brak możliwości odczytania unikalnych kluczy wymaganych do działania aplikacji Netflix oraz złącza CI), może zostać podjęta próba odzyskania kluczy specjalistycznym programatorem przez interfejs nand pamięci (z pominięciem uszkodzonego kontrolera EMMC) - jedyny serwis TV w Polsce oferujący taką możliwość lub klucze zostaną wygenerowane na nowo.
Gwarancja jest udzielana na wymienione podzespoły (w tym usługa ich wymiany) na okres 6 miesięcy i można ją bezpłatnie* przedłużyć do 12 miesięcy*
Gwarancji nie podlega:
- ponowne uszkodzenie procesora (np. uszkodzenie procesora przez LAN/HDMI)
- ten sam objaw usterki ale inna przyczyna (nie dotyczy błędnej diagnozy serwisu przy naprawie, dotyczy głównie usterek losowych, które nie są ewidentne) po upłynięciu jednego miesiąca od naprawy
- uszkodzenia mechaniczne (wygięty, zniszczony laminat płyty lub elementy na niej)
- uszkodzenie płyty lub innych podzespołów/taśm przy montażu/demontażu przez klienta
- nieprawidłowe podłączenie płyty (np. nie podłączenie taśm)
- nieprawidłowe korzystanie z telewizora (np. ingerencja w tryb serwisowy)
- moduły ze śladami ingerencji przez klienta po naprawie (np. ślady lutowania)
- usterki spowodowane nieumiejętną naprawą przez klienta lub inną osobę/serwis, której zlecono wcześniej naprawę
* warunki przedłużenia są przekazywane klientowi indywidualnie i nie wiążą się odpłatnością na rzecz serwisu ale wymagają wykonania dodatkowej czynności przez klienta
Podczas składania zamówienia nic się nie płaci - opłata zostanie pobrana przez kuriera po odesłaniu przez serwis naprawionego modułu
Wysyłka za pobraniem (kurier POCZTEX) - od 17zł - z reguły 1 dzień ***
Wysyłka na terenie Europy (DPD/GLS) - od 11,50€ - 2-5 dni
Płatność przed odesłaniem (przelew, BLIK, kartą VISA) - tylko po wcześniejszym uzgodnieniu
Kontakt
☏ +48 501 251 284
✆ Napisz na WhatsApp
✉ biuro@serwis-telewizorow.pl
🕒 Pon-Czw: 9:00-17:30 Pt: 9:00-13:30
Adres
Opinie
🥇 Naprawa TV📺
Łączyny 2/52/103, 02-820 Warszawa, Poland