Wysyłka za pobraniem (POCZTEX) - od 17zł - z reguły 1 dzień ***
Wysyłka na terenie Europy (DPD/GLS) - od 14€ - 2-5 dni
Płatność przed odesłaniem (przelew, BLIK, PayPal) - tylko po wcześniejszym uzgodnieniu
Naprawa płyty głównej Sony 1-980-335-31 do chassis GN2S
Oznaczenia: 1-980-335-31 GN2S_QT GN2S_QW GN2S_QWL A2103713A A2123368A A2123369A A2123371A A2103714A A2123372A A2123373A A2123375A A2103717A A2123378C A2123379C A2103712A A2123366C A2123367C A2103715A A2123376C A2123377C A2103710A A2123364C A2123365C BBE
Modele TV: KDL-32WD600 KDL-32WD603 KDL-32WD605 KDL-40WD650 KDL-40WD653 KDL-40WD655 KDL-48WD650 KDL-48WD653 KDL-48WD655 KDL-32RD430 KDL-32RD433 KDL-32RD435 KDL-40RD450 KDL-40RD453 KDL-40RD455 KDL-32WD750 KDL-32WD751 KDL-32WD752 KDL-32WD753 KDL-32WD754 KDL-32WD755 KDL-32WD756 KDL-32WD757 KDL-32WD758 KDL-32WD759 KDL-43WD750 KDL-43WD751 KDL-43WD752 KDL-43WD753 KDL-43WD754 KDL-43WD755 KDL-43WD756 KDL-43WD757 KDL-43WD758 KDL-43WD759 KDL-49WD750 KDL-49WD751 KDL-49WD752 KDL-49WD753 KDL-49WD754 KDL-49WD755 KDL-49WD756 KDL-49WD757 KDL-49WD758 KDL-49WD759
Objawy: Tylko zielona dioda, tylko logo Sony, restart podczas startu, martwy, pasy na ekranie, brak treści obrazu, czerwona dioda miga 4x, czerwona dioda miga 5x
Standardowa naprawa przywraca pełną sprawność płyty głównej (w tym działanie Netflix oraz CI, również przy wymianie pamięci na nową), ale czasami jest to niemożliwe. Podczas składania zamówienia zaznacz, jaki poziom naprawy ewentualnie akceptujesz.
Po naprawie, działanie każdej płyty jest sprawdzane (płyty są podłączane do telewizora w serwisie).
Gwarancja na naprawę: 6 miesięcy/12 miesięcy*
Czas naprawy: 1h (naprawa standardowa)
Do naprawy należy wysłać samą płytę (bez przewodów, zasilacza, TCON, głowicy itp.)
Wszystkie podane ceny są cenami brutto
Cena standardowa (na górze strony oraz w koszyku jako Suma) może ulec zmianie tylko ze względu na zaakceptowany przez zamawiającego ew. dodatkowy koszt.
Gwarancja jest udzielana na wymienione podzespoły (w tym usługa ich wymiany) na okres 6 miesięcy i można ją bezpłatnie* przedłużyć do 12 miesięcy*
Gwarancji nie podlega:
- ponowne uszkodzenie procesora (np. uszkodzenie procesora przez LAN/HDMI)
- ten sam objaw usterki ale inna przyczyna (nie dotyczy błędnej diagnozy serwisu przy naprawie, dotyczy głównie usterek losowych, które nie są ewidentne) po upłynięciu jednego miesiąca od naprawy
- uszkodzenia mechaniczne (wygięty, zniszczony laminat płyty lub elementy na niej)
- uszkodzenie płyty lub innych podzespołów/taśm przy montażu/demontażu przez klienta
- nieprawidłowe podłączenie płyty (np. nie podłączenie taśm)
- nieprawidłowe korzystanie z telewizora (np. ingerencja w tryb serwisowy)
- moduły ze śladami ingerencji przez klienta po naprawie (np. ślady lutowania)
- usterki spowodowane nieumiejętną naprawą przez klienta lub inną osobę/serwis, której zlecono wcześniej naprawę
* warunki przedłużenia są przekazywane klientowi indywidualnie i nie wiążą się odpłatnością na rzecz serwisu ale wymagają wykonania dodatkowej czynności przez klienta
Podczas składania zamówienia nic się nie płaci - opłata zostanie pobrana przez kuriera po odesłaniu przez serwis naprawionego modułu
Wysyłka za pobraniem (POCZTEX) - od 17zł - z reguły 1 dzień ***
Wysyłka na terenie Europy (DPD/GLS) - od 14€ - 2-5 dni
Płatność przed odesłaniem (przelew, BLIK, PayPal) - tylko po wcześniejszym uzgodnieniu
Kontakt
☏ +48 501 251 284
✆ Napisz na WhatsApp
✉ biuro@serwis-telewizorow.pl
🕒 Pon-Czw: 9:00-17:30 Pt: 9:00-13:30
Adres
Opinie
🥇 Naprawa TV📺
Łączyny 2/52/103, 02-820 Warszawa, Poland