1-894-596-21
Naprawa płyty głównej Sony 1-894-596-21 do chassis GN1T
Oznaczenia: 1-894-596-21 GN1T_XF GN1T_XS A2072559A A2072533A BMFL
Modele TV: KD-55X8501C KD-55X8505C KD-55X8507C KD-55X8508C KD-55X8509C KD-65X8501C KD-65X8505C KD-65X8507C KD-65X8508C KD-65X8509C KD-65X9305C KD-75X8501C KD-75X8505C FW-55X8570C FW-65X8570C FW-75X8570C
Objawy: Tylko biała dioda, tylko logo Sony, restart podczas startu, czerwona dioda miga 8x, miga pomarańczowa/zielona dioda, martwy
Standardowa naprawa przywraca pełną sprawność płyty głównej (w tym działanie Netflix oraz CI, również przy wymianie pamięci na nową), ale czasami jest to niemożliwe. Podczas składania zamówienia zaznacz, jaki poziom naprawy ewentualnie akceptujesz.
Po naprawie, działanie każdej płyty jest sprawdzane (płyty są podłączane do telewizora w serwisie).
Gwarancja na naprawę: 6 miesięcy/12 miesięcy*
Czas naprawy: 1-2h (naprawa standardowa)
Uwaga - płyty podatne na przełamanie/wygięcie w transporcie - zalecana wysyłka razem z metalowym chassis (blacha do której przykręcona jest płyta)
Wszystkie podane ceny są cenami brutto
Cena standardowa (na górze strony oraz w koszyku jako Suma) może ulec zmianie tylko ze względu na zaakceptowany przez zamawiającego ew. dodatkowy koszt.
W przypadku martwej pamięci EMMC (brak możliwości odczytania danych przez standardowy programator), może zostać podjęta próba odzyskania kluczy specjalistycznym programatorem przez interfejs nand pamięci (z pominięciem uszkodzonego kontrolera EMMC) - jedyny serwis TV w Polsce oferujący taką możliwość.
Proces odzyskiwania danych z martwej pamięci trwa około 24h i wymaga dużego nakładu pracy oraz zużycia energii.
Gwarancja jest udzielana na wymienione podzespoły (w tym usługa ich wymiany) na okres 6 miesięcy i można ją bezpłatnie* przedłużyć do 12 miesięcy*
Gwarancji nie podlega:
- ponowne uszkodzenie procesora (np. uszkodzenie procesora przez LAN/HDMI)
- ten sam objaw usterki ale inna przyczyna (nie dotyczy błędnej diagnozy serwisu przy naprawie, dotyczy głównie usterek losowych, które nie są ewidentne) po upłynięciu jednego miesiąca od naprawy
- uszkodzenia mechaniczne (wygięty, zniszczony laminat płyty lub elementy na niej)
- uszkodzenie płyty lub innych podzespołów/taśm przy montażu/demontażu przez klienta
- nieprawidłowe podłączenie płyty (np. nie podłączenie taśm)
- nieprawidłowe korzystanie z telewizora (np. ingerencja w tryb serwisowy)
- moduły ze śladami ingerencji przez klienta po naprawie (np. ślady lutowania)
- usterki spowodowane nieumiejętną naprawą przez klienta lub inną osobę/serwis, której zlecono wcześniej naprawę
* warunki przedłużenia są przekazywane klientowi indywidualnie i nie wiążą się odpłatnością na rzecz serwisu ale wymagają wykonania dodatkowej czynności przez klienta
Kontakt
Pon-Czw: 9:00-17:30 Pt: 9:00-13:30
Adres
