Serwis aktualnie jest NIECZYNNY
http://schema.org/InStock

1-894-595-11

Marka: Sony
Dostępność: 994

350zł

Dostępne warianty

* 1. Forma dostarczenia:
* 2. Pełny model TV & nr seryjny:
3. Akceptowane formy naprawy (ew. dodatkowy koszt):
* 5. Informacje dodatkowe (objaw uszkodzenia, uwagi):
* 6. Dokument sprzedaży:
7. Naprawa premium:

+ gwarancja 18 miesięcy 
+ bezpłatna odsyłka w PL
+ naprawa priorytetowa (poza kolejnością)
+ odsyłka do godziny 16 (jeżeli możliwe)
+ użycie najszybszej i trwalszej pamięci EMMC (jeżeli możliwe)

Naprawa płyty głównej Sony 1-894-595-11 do chassis GN1T

Oznaczenia: 1-894-595-11 A2072526A A2072540A A2072540B A2072550A A2076841A A2076845B BMFW

Modele TV: KD-55X9005C KD-65X9005C KD-55S8505C KD-65S8505C KD-55S8005C KD-65S8005C KD-43X8301C KD-43X8305C KD-43X8307C KD-43X8308C KD-43X8309C KD-49X8301C KD-49X8305C KD-49X8307C KD-49X8308C KD-49X8309C KD-55X9305C KD-75X9405C KD-75X9105C KD-55X8005C KD-49X8005C FW-43X8370C FW-49X8370C

Objawy: Tylko biała dioda, tylko logo Sony, restart podczas startu, czerwona dioda miga 8x, miga pomarańczowa/zielona dioda, martwy

Standardowa naprawa przywraca pełną sprawność płyty głównej (w tym działanie Netflix oraz CI, również przy wymianie pamięci na nową).

Gdy zastana pamięć EMMC jest martwa (brak możliwości odczytania danych), nowe klucze zostaną wygenerowane bez dodatkowych opłat.

Naprawa z Netflix

 

Po naprawie, działanie każdej płyty jest sprawdzane (płyty są podłączane do telewizora w serwisie).

Gwarancja na naprawę: 6 miesięcy/18 miesięcy*

Czas naprawy: 1-2h (naprawa standardowa)

 

Do naprawy należy wysłać samą płytę (bez przewodów, zasilacza, TCON, głowicy itp.)

 

Wszystkie podane ceny są cenami brutto

Cena standardowa (na górze strony oraz w koszyku jako Suma) może ulec zmianie tylko ze względu na zaakceptowany przez zamawiającego ew. dodatkowy koszt.

Gwarancja jest udzielana na wymienione podzespoły (w tym usługa ich wymiany) na okres 6 miesięcy i można ją przedłużyć odpłatnie do 18 miesięcy*

Gwarancji nie podlega:

- ponowne uszkodzenie procesora (np. uszkodzenie procesora przez LAN/HDMI)

- ten sam objaw usterki ale inna przyczyna (nie dotyczy błędnej diagnozy serwisu przy naprawie, dotyczy głównie usterek losowych, które nie są ewidentne) po upłynięciu jednego miesiąca od naprawy

- uszkodzenia mechaniczne (wygięty, zniszczony laminat płyty lub elementy na niej)

- uszkodzenie płyty lub innych podzespołów/taśm przy montażu/demontażu przez klienta

- nieprawidłowe podłączenie płyty (np. nie podłączenie taśm)

- nieprawidłowe korzystanie z telewizora (np. ingerencja w tryb serwisowy)

- moduły ze śladami ingerencji przez klienta po naprawie (np. ślady lutowania)

- usterki spowodowane nieumiejętną naprawą przez klienta lub inną osobę/serwis, której zlecono wcześniej naprawę

 

* Wymagana Naprawa Premium

Podczas składania zamówienia nic się nie płaci - opłata zostanie pobrana przez kuriera po odesłaniu przez serwis naprawionego modułu

Wysyłka za pobraniem (POCZTEX) - od 17zł - z reguły 1 dzień ***

Wysyłka na terenie Europy (DPD/GLS) - od 14€ - 2-5 dni

Płatność przed odesłaniem (przelew, BLIK, PayPal) - tylko po wcześniejszym uzgodnieniu

 
 
*** najszybszy sposób na otrzymanie modułu, większość modułów jest naprawiana w dniu dotarcia do serwisu i tego samego dnia odsyłana do klienta
Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.
Napisz recenzję

Kontakt

Adres

IMP Piotr Godleś
ul. Łączyny 2/52 lokal 103
02-820 Warszawa
 
 
Przed przyjazdem do serwisu należy się zapowiedzieć (umówić) telefonicznie lub mailowo

Opinie

4.9

🥇 Naprawa TV📺
Łączyny 2/52/103, 02-820 Warszawa, Poland

Wystaw opinię

Powered by Google
Ustawienia plików cookie
Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu oraz w celach analitycznych.
Zaakceptuj
Odrzuć
Polityka prywatności
serwis-telewizorow.pl
serwis-telewizorow.pl
Zaakceptuj
Odrzuć
Zapisz