Serwis aktualnie jest NIECZYNNY

1-002-850-31

Marka: Sony
Dostępność: 998

Cena:  350zł

* 1. Forma dostarczenia:
* 2. Pełny model TV & nr seryjny:
3. Akceptowane formy naprawy (ew. dodatkowy koszt):
* 5. Informacje dodatkowe (objaw uszkodzenia, uwagi):
* 6. Dokument sprzedaży:

Naprawa płyty głównej Sony 1-002-850-31 do chassis GN6UR

Oznaczenia: 1-002-850-31 GN6UR_NB GN6UR_NBH A5015343A BCN

Modele TV: KD-43XH8077 KD-43XH8096 KD-43XH8196 KD-49XH8077 KD-49XH8096 KD-49XH8196

Objawy: Tylko biała dioda, tylko logo Sony, restart podczas startu, czerwona dioda miga 8x, miga pomarańczowa/zielona dioda, martwy, tylko zielona dioda, tylko kliknięcie przekaźnika, artefakty na ekranie, nie działają złącza HDMI, nie działa LAN

Standardowa naprawa przywraca pełną sprawność płyty głównej (w tym działanie Netflix oraz CI, również przy wymianie pamięci na nową).

Gdy zastana pamięć EMMC jest martwa (brak możliwości odczytania danych), nowe klucze zostaną wygenerowane bez dodatkowych opłat.

Naprawa z Netflix

 

Po naprawie, działanie każdej płyty jest sprawdzane (płyty są podłączane do telewizora w serwisie).

Płytę należy dostarczyć razem z płytą zasilacza + wiązka do płyty głównej

Gwarancja na naprawę: 6 miesięcy/18 miesięcy*

Czas naprawy: 1-2h (naprawa standardowa)

 

Wszystkie podane ceny są cenami brutto

Cena standardowa (na górze strony oraz w koszyku jako Suma) może ulec zmianie tylko ze względu na zaakceptowany przez zamawiającego ew. dodatkowy koszt.

W przypadku martwej pamięci EMMC (brak możliwości odczytania unikalnych kluczy wymaganych do działania aplikacji Netflix oraz złącza CI), może zostać podjęta próba odzyskania kluczy specjalistycznym programatorem przez interfejs nand pamięci (z pominięciem uszkodzonego kontrolera EMMC) - jedyny serwis TV w Polsce oferujący taką możliwość lub klucze zostaną wygenerowane na nowo.

Gwarancja jest udzielana na wymienione podzespoły (w tym usługa ich wymiany) na okres 6 miesięcy i można ją przedłużyć odpłatnie do 18 miesięcy*

Gwarancji nie podlega:

- ponowne uszkodzenie procesora (np. uszkodzenie procesora przez LAN/HDMI)

- ten sam objaw usterki ale inna przyczyna (nie dotyczy błędnej diagnozy serwisu przy naprawie, dotyczy głównie usterek losowych, które nie są ewidentne) po upłynięciu jednego miesiąca od naprawy

- uszkodzenia mechaniczne (wygięty, zniszczony laminat płyty lub elementy na niej)

- uszkodzenie płyty lub innych podzespołów/taśm przy montażu/demontażu przez klienta

- nieprawidłowe podłączenie płyty (np. nie podłączenie taśm)

- nieprawidłowe korzystanie z telewizora (np. ingerencja w tryb serwisowy)

- moduły ze śladami ingerencji przez klienta po naprawie (np. ślady lutowania)

- usterki spowodowane nieumiejętną naprawą przez klienta lub inną osobę/serwis, której zlecono wcześniej naprawę

 

* Wymagana Naprawa Premium

Podczas składania zamówienia nic się nie płaci - opłata zostanie pobrana przez kuriera po odesłaniu przez serwis naprawionego modułu

Wysyłka za pobraniem (POCZTEX) - od 17zł - z reguły 1 dzień ***

Wysyłka na terenie Europy (DPD/GLS) - od 14€ - 2-5 dni

Płatność przed odesłaniem (przelew, BLIK, PayPal) - tylko po wcześniejszym uzgodnieniu

 
 
*** najszybszy sposób na otrzymanie modułu, większość modułów jest naprawiana w dniu dotarcia do serwisu i tego samego dnia odsyłana do klienta

Kontakt

Adres

IMP Piotr Godleś
ul. Łączyny 2/52 lokal 103
02-820 Warszawa
 
 
Przed przyjazdem do serwisu należy się zapowiedzieć (umówić) telefonicznie lub mailowo

Opinie

4.9

🥇 Naprawa TV📺
Łączyny 2/52/103, 02-820 Warszawa, Poland

Wystaw opinię

Powered by Google